اخبار بروجرد

شایسته مجلس نیست ۱۵۰ نماینده طرحی را امضا و فقط ۵۰ نماینده به آن رأی دهند

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد در مجلس با انتقاد از رأی نمایندگان به رد طرح پیشنهادی شفافیت آراء عنوان کرد: شایسته مجلس نیست ۱۵۰ نماینده طرحی را امضا و فقط ۵۰ نماینده به آن رأی دهند.

به گزارش خانه ملت عباس گودرزی در تذکر شفاهی خود با اشاره به رأی نیاوردن طرح مبارزه با جرائم اقتصادی در نشست امروز مجلس عنوان کرد: از هیئت رئیسه درخواست دارم که این طرح مجدداً با توجه به اخطار قانون اساسی که داده شد به کمیسیون ارجاع شود و از دستور کار مجلس خارج نشود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شایسته مجلس نیست که ۱۵۰ نماینده در رابطه با شفاف سازی آراء طرحی را امضا بزنند اما در هنگام رأی‌گیری فقط ۵۰ نماینده به آن رأی بدهند یا نمایندگان نباید آن طرح را امضا کنند یا رأی خود را در جهت موافقت با این طرح بدهند.

وی در ادامه با تشکر از اقدامات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل افتتاح بیمارستان آیت‌الله بروجردی گفت: تقاضا دارم هر چه سریعتر دستگاه MRI برای این بیمارستان که در لیست خرید این وزارتخانه وجود دارد به شهرستان بروجرد که یکی از نیازمندی‌های آن است برسد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر عدم جذب نیروهای غیربومی در آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: نباید این همه نیروی تحصیلکرده بیکار در استان و بروجرد وجود داشته باشد و جذب نیروها باید از شهرستان بروجرد در آستانه سال جدید تحصیلی باشد./

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close