اخبار ایران

علم الهدی: اگر کسی بخواهد برجام را بعد از این دو ماه ادامه دهد در تاریخ اسمش به نام جاسوس انگلیس ثبت خواهد شد

روزهای بروجرد- امام جمعه مشهد ‌گفت: در جریان برجام به دنیا مانور دادند که جلوی فعالیت هسته‌ای ایران را با مذاکره گرفتند و چندین هزار سانتریفیوژ به حلب پاره مبدل شد و فقط با حرف در چاله آب سنگین اراک، بتون ریختند.

به گزارش فارس؛ حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: اروپا و آمریکا از اسلام سیلی خورده و اگر با مذاکره بر ما مسلط شوند چه خواهند کرد؟ آن روزی که سیلی نخورده بود شیعه را قتل عام کردند. مقداری توجه کنید؛ زمزمه‌های مسموم دشمنان و عوامل نفوذی دشمن را توجه نکنید؛ مسئله حل مشکلات اقتصادی ما به وسیله مذاکره نیست؛ مذاکره راه میانبر آمریکا و اروپا برای سلطه است نه برای خلاص کردن ما از تحریم اقتصادی؛ می‌خواهند خودشان را خلاص کنند. در جریان برجام به دنیا مانور دادند که جلوی فعالیت هسته‌ای ایران را با مذاکره گرفتند و چندین هزار سانتریفیوژ به حلب پاره مبدل شد و فقط با حرف در چاله آب سنگین اراک، بتون ریختند؛ اگر بناست به برجام عمل شود، ایران از نظر اقتصادی رشد می‌کند و رشد اقتصادی ایران یعنی حلقه مقاومت در منطقه مقابل اسرائیل و رشد اقتصادی ایران یعنی غلبه یمن بر آل سعود.

وی تاکید کرد: روزی که آمریکا از برجام خارج شد و ترامپ آن را امضا کرد زمانی بود که اروپایی‌ها به آمریکا تعهد دادند ایران را در برجام نگه دارند و نگذارند ایران به فناوری هسته‌ای دست یابد؛ تا مقاومت از بین برود؛ حالا ۱۷ ماه دیگر مسئله انتخابات آمریکاست؛ عملکرد ترامپ و آمریکا و سیاستش از بین بردن فناوری هسته‌ای ایران بود؛ در دولت اوباما آن را تعطیل کردند و ترامپ با برهم زدن قرارداد ایران را مستاصل کرد و مشکل ایران از نظر آنها حل شد تا برحسب این مسئله اینها دوباره رای بیاورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: شورای عالی امنیت ملی مهلت دوماهه داد که یا باید مشکلات اقتصادی حل شود یا به برنامه هسته‌ای برمی‌گردیم و این اروپا و آمریکا را بیچاره کرده؛ اروپا قول داده بود ایران را در برجام نگه دارد و وزیر خارجه آلمان سراسیمه برای همین به ایران آمد؛ آمریکا نیز بیچاره است زیرا دنیا خواهد گفت آمریکا در مقابل ایران شکست خورد و ایران به فناوری هسته‌ای برگشت چون آمریکا نقض عهد کرد؛ اروپا و آمریکا بیچاره این مسئله هستند و برای همین دائم میانجی می‌فرستند.

علم الهدی افزود: اگر چنین رهبری نداشتیم چه می‌شد؟ اگر چنین رهبری در آن روز مدینه بود امروز قبرستان بقیع ویرانه نبود؛ برخی افراد سست عنصر در مدیریت‌های کشور نکند گول بخورند و بازگردند؛ این اعلامی که شورای عالی امنیت ملی کرد و رئیس جمهور نیز آن را رسما به اروپا اعلام کرد این را پیگیری کنید؛ اگر خدای نکرده کسی در مقابل این جریان بایستد و بخواهد برجام را بعد از این دو ماه ادامه داد وثوق الدوله این زمان است و در تاریخ اسمش به نام جاسوس انگلیس ثبت خواهد شد.

وی گفت: شما مرد و زن بایستید تا اسلام و حرم امام رضا(ع) بماند؛ آنچه مشخص است این است که وعده خدا راست است؛ این کفاری که می‌خواهند کید و توطئه کنند خودشان به مکر خودشان مبتلا می‌شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close