اخبار بروجرد

تکمیل پروژه محور سامن – بروجرد به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

روزهای بروجرد- وزیر راه شهرسازی گفت: طول مسیر محور سامن- بروجرد ۱۵ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن با اعتبار ۷ میلیارد تومان زیربار ترافیک رفته و برای ۹ کیلومتر باقیمانده نیزمبلغ ۱۱ میلیارد تومان موردر نیاز است.

 به گزارش تسنیم، محمد اسلامی در بازدید از محور سامن – بروجرد این  پروژه را یکی ازطرح‌های اولویت دار  شهرستان دانست و اظهارداشت: با توجه به اینکه این پروژه  ردیف بودجه مصوبی ندارد بنابراین از محل اعتبارات استانی و داخلی وزارتخانه باید تامین اعتبار شود.

وی با بیان اینکه به پیمانکار پروژه سامن – بروجرد تسهیلات می‌دهیم و آن را متعهد می‌کنیم تا پایان سال این پروژه را به پایان برساند، ابراز کرد: طول این مسیر را ۱۵ کیلومتر است  که ۶ کیلومتر آن با اعتبار ۷ میلیارد تومان  زیربار ترافیک رفته  و برای ۹ کیلومتر باقیمانده  نیزمبلغ ۱۱ میلیارد تومان موردنیاز است.

وزیر راه شهرسازی به مدیر کل راه و شهر سازی استان تأکید کرد : به علت حادثه خیز بودن  مسیر محور سامن – بروجرد لازم است تا پایان این پروژه این مسیر زیر بار ترافیک نرود.

اسلامی درباره  پروژه  راه آهن ملایر – همدان نیز بیان کرد: قطعه اول این پروژه انجام شده و قطعه دوم نیز تا چند هفته آینده وارد مناقصه و پیمان سپاری می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close