اخبار بروجرد

بروجردی: سپاه در موضوع ربوده شدن مرزبانان با قاطعیت عمل خواهد کرد

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به طور قطع سپاه در حادثه ربوده شدن مرزبانان در میرجاوه با قاطعیت عمل خواهد کرد.

علاالدین بروجردی در گفتگو با موج اظهار داشت: بر اساس اطلاعات و اسناد موجود که نیروهای نظامی و اطلاعاتی دارند، مرزبانان ربوده شده در پایگاه مرزی سپاه در میرجاوه، سالم و زنده هستند.

وی افزود: تلاش های گسترده ای در حال انجام است تا به فضل الهی این عزیزان به آغوش خانواده خود به سلامت بازگردند و هیات های متعددی اعزام شده است تا این مهم محقق گردد.

نماینده مردم بروجرد در خانه ملت در پاسخ به این پرسش که آیا دولت پاکستان همکاری لازم را با ایران در پرونده مربوط به ربودن مرزبانان ایرانی در پایگاه مرزی سپاه در میرجاوه داشته است؟ گفت: پاکستان اگر خوب عمل می کرد، نباید شاهد اتفاقاتی از این دست می بودیم.

بروجردی تصریح کرد: دولت پاکستان باید حاکمیت خود را در داخل محیط سرزمینی و به ویژه در مرزها به درستی اعمال و تثبیت کند و اگر واقعا کاستی و کمبودی دارند، جمهوری اسلامی حاضر است به آنها کمک کند تا امنیت بیشتری در مرزهای دو کشور برقرار شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه ایران در این پرونده چگونه با متجاوزان برخورد خواهد کرد؟ گفت: در هر صورت نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مسوولیت امنیت آن منطقه را بر عهده دارند، بر اساس منافع ملی اقدامات لازم را انجام خواهند.

بروجردی در پایان تاکید کرد: به طور قطع سپاه در حادثه ربوده شدن مرزبانان در منطقه میرجاوه با قاطعیت عمل خواهد کرد و اثرات آن را هم شاهد خواهیم بود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close