اخبار بروجرد

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه میدان میوه و تره بار بروجرد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد در بازدید از روند اجرای فاز جدید پروژه میدان میوه و تره بار گفت: این طرح مربوط به بخش خصوصی است که حدود ۶۵ درصد پیشرفت کار داشته است.

به گزارش “رصد نیوز” عبدالرحیم رحیمی افزود: طرح در مسائل جانبی مشکلاتی دارد که قرار است در کمیته انطباق مطرح شود که اگر شهرداری با آن موافقت کرده و طرح خوبی باشد ما هم با آن موافقت خواهیم کرد.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه این طرح ها مربوط به بخش خصوصی هستند اظهار داشت: در حال حاضر ۲ طرح مشابه در بروجرد در حال راه اندازی است که یکی از آنها را امروز بازدیدی داشتیم و به طرح دوم پیشنهاد دادیم که اگر می‌تواند کاربری را تغییر دهد چون همین میدان بار با این زیربنا برای شهر بروجرد کافیست.

وی ادامه داد: چون این طرح ها مربوط بخش خصوصی هستند و هیچ‌گونه وامی از دولت دریافت نکرده ا ند، خودشان اختیار دارند که کاربری را تغییر دهند.

گفتنی است که سرمایه گذار این پروژه حجم سرمایه‌گذاری آن را تا الان حدود ۱۱ میلیارد تومان اعلام کرده و بیان نموده برای بهره برداری از ان نیاز به ۱۰ میلیارد تومان سرمایه دیگر است که با بهره برداری از ان ۳۲ مغازه ۲۴۰متری ایجاد می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close