اخبار ایران

هجوم برای احتکار، عادت شده است

روزهای بروجرد- استاندار تهران با تاکید بر اینکه هیچ کمبود و نگرانی درباره کالاهای اساسی وجود ندارد و مردم به مسئولان اعتماد کنند گفت: متاسفانه عادت بدی در جامعه رشد کرده که همیشه فکر می کنیم کالا نایاب است و به همین علت برای خرید بیشتر و انبار کردن به بازار هجوم می آوریم.
«انوشیروان محسنی بندپی» افزود: مردم اطمینان داشته باشند نه فقط در ماه مبارک رمضان بلکه در باقی ایام هم کمبودی (در کالاهای اساسی) وجود ندارد.
وی اظهارداشت: در کشور نسبت به تامین اقلام اساسی و مواد غذایی مورد نیاز مردم اهتمام جدی وجود دارد و حتی سازمان برنامه و بودجه کشور ۱۴ میلیارد دلار برای تامین این کالاها در نظر گرفته و اختصاص داده است.
محسنی بندپی گفت: این اقلام را در اختیار مردم قرار می دهیم تا بتوانیم ماه مبارک رمضان و در باقی ماههای سال ۹۸ برای تامین نیازهای مردم اقدام کنیم.
استاندار تهران تاکید کرد: مواد غذایی و کالاهای اساسی در ابعاد مختلف تامین و وزیر کشور هم اعلام کرده که هیچ کمبودی در این زمینه ها وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: از اسفند سال گذشته تاکنون قیمت موادی مثل گوشت را با سیاست های جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار ثابت نگاه داشته ایم.محسنی بندپی ادامه داد: به مردم هم توصیه می کنیم این اعتماد را به مسئولان در خصوص عمل به وعده هایشان در تامین کالاهای اساسی داشته باشند.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close