اخبار بروجرد

عملیات ساخت یک واحد آموزشی با حمایت خیرین در بروجرد آغاز شد

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: عملیات ساخت یک واحد آموزشی پنج کلاسه در روستای همت آباد این شهرستان با حمایت خیرین بروجردی آغاز شد.

محمد مهرافزون در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت این واحد آموزشی به وسعت یک هزارو ۱۰۰متر مربع توسط دو تن از خیرین بروجردی اهدا شده است.

وی اظهار داشت: همچنین کار ساخت این واحد آموزشی خیرساز توسط بانک پاسارگاد این شهرستان آغاز خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده احداث این واحد اموزشی دراین روستا ضروری بود که با تلاش های صورت گرفته وهمت خیرین این مهم هم اکنون محقق شده است.

مهرافزون اضافه کرد: ۲۵۰مدرسه تخریبی و خطرآفرین در سطح شهر و روستاهای بروجرد وجود دارد.

وی ادامه داد: این مدارس به دلیل قدمت بالا و نیز تخریب در اثر زلزله های مکرر به نوعی ناایمن شده و در مجموع ۶۰ درصد مدارس بروجرد را به خود اختصاص داده اند.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد یادآور شد: مجموع مدارس این شهرستان در۲ تایم حدود ۴۳۰واحد اموزشی است که ۵۴هزار دانش آموز شهری و روستایی در این مدارس به تحصیل اشتغال دارند.

مهرافزون بیان کرد: بهسازی و بازسازی و احداث مدارس جدید در این شهرستان نیازمند عزم همگانی مسئولان، توجه جدی نوسازی مدارس و حمایت خیرین دارد.

وی گفت: علی رغم تلاش هایی که از سوی دولت وخیرین برای مدرسه سازی دراین شهرستان انجام شده هنوزهم در این زمینه با مشکلات جدی مواجه هستیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close