اخبار بروجرد

عضو شورای شهر بروجرد از پاسخ های شهردار قانع شد

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد برای پاسخ به سئوال عضو شورای شهر در صحن این شورا حاضر شد.

علی روزبهانی، عضو شورای شهر بروجرد در مورد انتصاب برخی مدیران بدون اخذ مصوبه از شورای اداری استان از شهردار سئوال کرده بود. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بروجرد، رحیم جافری با استقبال از طرح سئوال از سوی اعضای شورای شهر،  اظهار داشت: طرح سوال را حرکتی مناسب در جهت شناخت و رفع مشکلات شهرداری می دانم. بنده از طرح سوال ناراحت نیستم و این آمادگی وجود دارد تا جواب سئوالات اعضای محترم شورای اسلامی را در حوزه های مختلف بدهم.

شهردار بروجرد در پاسخ به سوال اول مبنی بر انتصاب برخی مدیران بدون اخذ مصوبه از شورای اداری اظهار داشت: افرادی که در ۳ ماهه گذشته به سمت مدیریتی در شهرداری منصوب شده‌اند همگی با حکم سرپرستی در سمت خود مشغول به فعالیت می باشند و فرم های استعلام آنها برای تائید به شورای اداری استان ارسال شده که منتظر دریافت پاسخ هستیم و هر جوابی دریافت کنیم از آن تمکین خواهیم نمود.

جافری در پاسخ به سوال دوم علی روزبهانی در خصوص آخرین وضعیت یکی از مدیران سازمان های تابعه نیز تصریح کرد: ما در این خصوص منتظر دریافت پاسخ از طرف دادستان محترم هستیم و جلوتر از قانون حرکت نخواهیم کرد.

در ادامه این جلسه، روزبهانی پاسخ های شهردار بروجرد را قانع کننده دانست و گفت: شورای اسلامی شهر بروجرد یکی از شوراهای خوب در سطح کشور است و از اعضای شورا این انتظار را داریم تا نظارت های خود را بر عملکرد شهرداری بیشتر کنند.

شهردار بروجرد نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: از شورای اسلامی شهر این انتظار را داریم تا با تشکیل کمیسیون هایی نظیر جذب سرمایه گذار و امور جوانان تعداد کمیسیون های خود را افزایش دهد و از این لحاظ در سطح کشور پیشقدم باشد.

جافری در ادامه اظهار داشت: بنده علاقه مند هستم که اعضای شورای شهر با هم نزدیک و همدل باشند، چون این موضوع باعث پیشرفت و آبادانی شهر خواهد شد، حتی اگر این امر روزی بر علیه من باشد. وی در ادامه گفت: بروجرد دارای پتانسیل های خوبی برای پیشرفت و حرکت روبه جلو است و ما می توانیم این شهر را به جهان معرفی نمائیم.

وی در خصوص نحوه برگزاری مناقصه مربوط به ایستگاه های CNG اظهار داشت: برای اولین بار در اسفند ماه سال ۹۷، واگذاری ایستگاه های CNG به مناقصه گذاشته شد و شرکت های متقاضی در این مناقصه حائز شرایط لازم از سوی شرکت نفت برای تصدی ایستگاه های CNG نبودند.

شهردار بروجرد اضافه کرد: بعد از تعطیلات رسمی کشور مجدداً مناقصه با قیمت پایه ۶۵ میلیون تومان برای هر ماه برگزار شد ولی چون شرکتی راغب به شرکت در مناقصه با قیمت پایه اعلان شده نبود، با استعلام از سازمان بازرسی و کارشناسان شرکت گاز استان این قیمت پایه به ۵۰ میلیون تومان در ماه تنزل پیدا کرد و این موضوع به تمامی شرکت های مرتبط در سطح کشور اطلاع رسانی شد و پس از بازگشایی پاکت های جدید، شرکتی با مبلغ ۵۷ میلیون تومان در ماه برنده مناقصه شد.

جافری در انتها خاطر نشان کرد: تمامی ضمانتنامه ها از شرکت برنده مناقصه اخذ شده و قراردادی محکم تر و قانونی تر از گذشته با وی منعقد شده است.

وی ضمن بیان اینکه ۲۲ نفر از کارکنان شهرداری در ایستگاه های CNG مشغول بکار می شوند، افزود: انعقاد این قرارداد مبلغی بیش از ۲ میلیارد تومان در سال برای شهرداری درآمدزایی خواهد داشت.

شهردار بروجرد نیز در انتهای سخنان خود، توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت تجهیز کشتارگاه به پیش سردکن و پیاده راه خیابان جعفری ارائه داد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close