اخبار بروجرد

عباس گودرزی: اجرای پروژه‌های اولویت‌دار و احیای ظرفیت‌های راکد از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: احیای ظرفیت‌های متوقف و راکد از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش فارس، عباس گودرزی در جریان بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه‌گذاری شستا از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان اظهار کرد: پرداختن به پروژه‌های اولویت‌دار و احیای ظرفیت‌های متوقف و معطل خود از مصادیق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: در سالی که رونق تولید نام گرفته است، باید از همه توان در جهت احیای ظرفیت‌های راکد و متوقف و بازگرداندن دوباره آن‌ها به چرخه تولید و حرکت در جهت تحقق شعار سال و ارتقاء رونق تولید گام برداشت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت بیان کرد: در راستای تحقق اهداف یاد شده و به دنبال برگزاری جلسات مکرر قرار است شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی سرمایه‌گذاری را در بروجرد انجام دهد که علاوه بر تولید، سهم خوبی را در تقویت اشتغال این شهرستان نیز عهده‌دار خواهد بود.

گودرزی تاکید کرد: ایجاد این مجتمع  تولیدی- تبدیلی علاوه بر کمک به رونق تولید در منطقه، می‌تواند نقش بسزایی را در تقویت حوزه‌های مختلف اقتصادی بروجرد داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با ایجاد این زنجیره تولیدی، علاوه بر رونق تولید و اشتغال بتوان در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری نیز قدم‌های خوبی را برداشت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سویی سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر گام‌های خوبی را در جهت ارتقاء شاخص‌های درمانی در این شهرستان برمی‌دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close