اخبار بروجرد

شهردار بروجرد: چند دستگی و اختلاف، آفت کار شوراهاست

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: تفرقه، دودستگی و منیت آفت کار شوراها است.

به گزارش فارس، رحیم جافری  در همایش شوراها اظهار کرد: دسته‌بندی‌ها، اختلافات خارج از وظایف و اعمال نفوذها از جمله آسیب‌هایی است که شورا را تهدید می‌کند.

وی خطاب به اعضای شورای شهر بروجرد عنوان کرد: در جلسه تحلیف سوگند یاد کرده‌اید که از همه توان خود در راستای انجام وظایف قانونی استفاده کنید، اما چند درصد از توان خود در راستای تحقق این مهم بهره برده‌اید؟

شهردار بروجرد با قابل دفاع خواندن مجموعه عملکرد شوراها به عنوان مجلس‌های محلی خاطرنشان کرد: یکی از اصول اولیه کار در شوراها مقید بودن به کار جمعی و گروهی و پرهیز از منیت‌ها است.

جافری بیان کرد: تکیه بر اصل مشورت و پیروی از خرد جمعی و کار گروهی هر اندازه در سورا مورد تاکید و توجه قرار گرفته و رعایت شده است، موفقیت‌های در خوری را به همراه داشته است.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از سیاه‌نمایی و پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه، افزود: متاسفانه در فضای مجازی بروجرد به نحوی معرفی شده است که سرمایه‌گذاران رغبتی برای حضور فعال و سرمایه‌گذاری در این شهرستان ندارند.

شهردار بروجرد با تاکید بر اینکه نقادی‌ها باید منصفانه و در جهت اصلاح امور باشد، گفت: مردم پی از انتخاب منتخبان خود در شورا باید عملکرد آن‌ها را دنبال کرده و در موارد لازم با انتقادهای به‌جا و سازنده اعضای این پارلمان محلی را در جهت پیشبرد هر چه بهتر امور یاری رسانند.

جافری ادامه داد: نقادی‌ها و ارائه پیشنهاد به اعضای شورای شهر باید به دور از سیاه‌نمایی و تخریب افراد صورت گرفته و هدف کمک به توسعه و پیشرفت باشد.

وی از تعامل، وحدت، صداقت و درست‌کاری به عنوان ابزارهای موفقیت شورا یاد و بیان کرد: شوراها از برکات و افتخارات نظام هستند که از ابتدای فعالیت تاکنون عملکرد قابل دفاعی از خود ارائه کرده‌اند.

شهردار بروجرد از تفرقه، دودستگی و منیت به عنوان آفت کار شوراها یاد و تاکید کرد: حرکت حول محور حاکمیت اصل خرد جمعی و اداره امور بر اساس مشورت و کار گروهی از مهمترین عواملی است که رعایت آن‌ها موفقیت را برای اعضای شورا به همراه دارد.

د.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close