اخبار بروجرد

شهردار بروجرد: جدول‌های خیابان صفا و بهار باید برداشته و بجای آن نورپردازی و جدول ۱۰ الی ۱۵ سانتی بکار گرفته شود

روزهای بروجرد- رحیم جافری شهردار بروجرد در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار داشت: بروجرد یکی از معدود شهرهایی است که در معابر و خیابان‌های آن از جدول‌های چند طبقه کار شده که غیراصولی کار شده‌اند.

به گزارش مهر وی تصریح کرد: سیمای بد این جدول‌ها در شهر موجب شده است برای رانندگان و عابرین مشکل ایجاد شود که جدول‌های خیابان صفا و بهار بروجرد باید شبانه جابجا و خاک‌های آنها برداشته شود و بجای آن نورپردازی و جدول ۱۰ الی ۱۵ سانتی بکار گرفته شود.

شهردار بروجرد بیان داشت: ساخت برج‌های چند طبقه و اشراف ورودی آنها به منازل مسکونی معضلی است که باید جلوی آن گرفته شود به طوری که هفته گذشته یک ساختمان دو طبقه بتنی تخریب شد و باید بگویم تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم مصالح شهروندان را با پول عوض کنم.

۳۰۰ دکه روزنامه فروشی در سطح بروجرد وجود دارد که فعالیت اغلب آنها جگر فروشی، پیرایش مو، سوپرمارکت و … است

جافری همچنین در سخنانی با اشاره به ازدیاد تعداد دکه‌ها در بروجرد گفت: در حال حاضر ۳۰۰ دکه روزنامه فروشی در سطح بروجرد وجود دارد که فعالیت اغلب آنها به سمت جگر فروشی، پیرایش مو، سوپرمارکت و … رفته است و همه فعالیتی در آنها انجام می‌شود.

وی افزود: تعداد این دکه‌ها در بروجرد رو به افزایش بوده به طوری که مجوز آنها غیرقانونی هم صادر شده است اما شهرداری بروجرد در حال محدود کردن این دکه‌ها است چرا که زمین این دکه‌ها از سوی صاحبان آنها با قیمت‌های میلیونی به فروش می‌رسد در حالی که هیچ انتفاعی برای شهرداری ندارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close