اخبار بروجرد

سخنگوی شورای شهر: کارخانه آسفالت شهرداری بروجرد در حال بهره برداری است

روزهای بروجرد- سخنگوی شورای شهر بروجرد در پاسخ به طرح برخی شبهات از سوی افراد بی اطلاع در مورد مناقصه آسفالت گفت: آگهی مناقصه اخیر آسفالت شهرداری از محل ذیحسابی استان، تامین اعتبار شده و مطابق قانون بایستی با طی تشریفات اداری به پیمانکار واجد شرایط واگذار شود.

رضا بهنود افزود: اعتباری در حدود ۴ میلیارد تومان از محل ذیحسابی استانداری برای اجرای آسفالت در سطح شهر به شهرداری بروجرد اختصاص یافته است، لذا طبق قانون این پروژه باید با طی تشریفات مناقصه به صورت پیمانی به انجام برسد و شهرداری حق هیچگونه دخل و تصرفی را در نحوه انجام تشریفات این مناقصه ندارد.

وی تصریح کرد: البته کارخانه آسفالت شهرداری نیز هم اکنون فعال و در حال بهره وری است که از این طریق نیز پروژه های متعددی در سطح شهر در حال انجام می باشد.

دکتر رضا بهنود در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از مصوبات این هفته شورا درخصوص واگذاری کشتارگاه شهرداری بود. با توجه به عدم تجهیز کشتارگاه شهرداری به وسایلی همچون پیش سرد کن و با عنایت به اهمیت مقوله سلامتی مردم و همچنین در راستای کاهش تصدی‌گری شهرداری، شورای اسلامی شهر تصمیم بر برون سپاری کشتارگاه به خصوصی را گرفت تا شهرداری بتواند از محل عایدات این واگذاری اقدام به تملک باغات منطقه ۲۵۰ هکتاری به عنوان ریه های تنفسی شهر نمایند و از این حیث زمین های مورد نیاز خود را با کاربری تخصصی تملک کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close