اخبار بروجردورزش

درخشش وزنه بردار بروجردی در مسابقات قهرمانی آسیا

روزهای بروجرد- رضا بیرالوند ورزشکار بروجردی تیم ملی وزنه برداری ایران سه مدال طلای دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا در چین را بدست آورد.در این رقابت رضا بیرالوند ملی‌پوش کشورمان خوش درخشید با ۱۷۳ کیلوگرم در یک‌ضرب، ۲۱۶ کیلوگرم در دوضرب و ۳۸۹ کیلوگرم در مجموع سه طلا گرفت و به مقام قهرمانی دست یافت.

امیر حقوقی دیگر ملی‌پوش کشورمان در این دسته با ۱۶۹ کیلوگرم در یک‌ضرب، ۲۱۵ کیلوگرم در دوضرب و ۳۸۴ کیلوگرم در مجموع موفق شد دو مدال نقره در دوضرب و مجموع را کسب کند و به نایب قهرمانی برسد.

بیرالوند پس از کسب سه طلای وزنه برداری آسیا گفت: با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر نشدم اما تمام تلاشم را کردم که بهترین نتیجه را بگیرم.

 وی افزود: حدود یک ماه پیش کتفم درد گرفته بود از این رو حدود ۶۰-۷۰ آماده بودم اما با این حال تمام تلاشم را در روز مسابقه انجام دادم. خوشحالی من از این است که من و امیر حقوقی با هم توانستیم روی سکو برویم و دو پرچم از ایران به اهتزاز در آمد.

رضا بیرالوند در مورد سطح مسابقات نیز، گفت: سطح رقابت در دسته ۱۰۲ کیلوگرم نسبت به جهانی پایین‌تر بود. البته همان طور که گفتم خود من نیز با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت نکرده بودم اما باز هم خدا را شکر که بهترین نتیجه را گرفتم و ان‌شاء‌الله در مسابقات بعدی و قهرمانی جهان بهتر از این وزنه می‌زنم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close