اخبار بروجرد

تب انتخاباتی زود هنگام در تلگرام!

روزهای بروجرد- سحرصارمی: هر چه بیشتر به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم شور جهادی کاندیداها در بازگو کردن مشکلات مردم و دادن وعده و وعیدها برای رفع آن مشکلات بشرط انتخاب از سوی مردم و راه یافتن به مجلس بیشتر می شود و سخنرانی در مساجد و محافل و سفر به دورترین روستا حوزه انتخابیه با دادن شعارها در لیست برنامه های کاندیداها قرار می گیرد!

مهره چینی های نزدیک انتخابات به پدیده ای مرسوم بین برخی نمایندگان در سالهای گذشته تبدیل شده، امسال اما معضل جدیدی که در بروجرد هم بازارش داغ است، راه اندازی و شروع فعالیت قارچ گونه کانال ها و گروههای تلگرامی برای تبلیغات زودهنگام است که روزبه روز هم رو به افزایش هستند.

ابتدایی ترین قوانین در این گروهها رعایت نمی شود و گاه افراد موضوعاتی را بیان می کنند که اصلا ربطی به وظایف نماینده مجلس نداردو فلسفه ایجادشان فقط حمایت از کاندیدای مورد نظر و تخریب بقیه کاندیداهاست و اگر کسی هم اعتراضی به این گروهها داشته باشد خیلی راحت حذف می شود!!

طبق قانون زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدها در انتخابات پیش روی مجلس از ۲۳ تا ۳۰ بهمن ماه ۹۸می باشد حال چرا از همین الان مهره چینی ها و تبلیغات برای کاندیداها شروع شده جای بسی تامل و تفکر دارد!!

بارها درمورد فضای مجازی و فواید وآسیب هایش سخن به میان آمده و اکنون در این برهه زمانی، ضعف رصد و نظارت دستگاههای متولی روی این فضا بیش از پیش احساس می شود.

پی نوشت: بهتر است بدانیم که ایجاد کارخانجات تولیدی، عزل و نصب مدیران دستگاه های اجرایی، ارائه خدمات از قبیل آب، جاده، برق، گاز، تلفن و … از وظایف قوه مجریه و نماینده عالی دولت در شهرستان یا استان است و نمایندگان مجلس در مقام وکیل مردم موظف به نظارت بر اجرای این امور در منطقه و کشور هستند و حق دخالت در اجرای آنان را ندارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close