اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: مشکلات آموزش و پرورش بروجرد با حمایت خیران تسهیل می شود

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: معلم با روح و جان افراد سر و کار داشته و کار او تربیت نسل‌ها و انسان‌سازی است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در دیدار با فرهنگیان این شهرستان اظهار کرد: رفتار، اخلاق و منش معلمان الگویی برای دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به الگوگیری دانش‌آموزان از معلمان، عنوان کرد: اثربخشی حرف و عمل معلم گاه بیش از والدین دانش‌آموز است.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه معلمان با جان و روح انسان‌ها سر و کار دارند، بیان کرد: کار معلمی تربیت نسل‌ها و انسان‌سازی است.

حسینی با اشاره به دشواری کار معلمان خاطرنشان کرد: نوجوانان و نونهالان امانت‌های الهی در دست آموزگاران هستند که آن‌ها با اخلاق، رفتار، روش و منش خود بر روی دانش‌‌آموزان تاثیر می‌گذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکلات آموزش و پرورش بروجرد، گفت: با استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت خیرین می‌توان علاوه بر کمک به نوسازی مدارس، برخی از مشکلات مالی را رفع کرد.

امام جمعه بروجرد همچنین قول مساعد داد از همه توان و ظرفیت خود در راستای پیگیری و انتقال مشکلات آموزش و پرورش به مسوولان بالادستی استفاده کند.

حسینی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر اجرای سند ۲۰۳۰ در برخی مناطق تاکید کرد: اگر چه آموزش و پرورش برنامه‌ای در این خصوص ندارد، اما مدیران مدارس باید هوشیار بوده و اجازه ندهند برخی افراد به این نهاد صدمه و ضربه بزنند.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس باید هوشیار و مراقب بوده و اجازه ندهند برخی افراد آموزش و پرورش را لکه‌دار کرده و موجب خوشحالی دشمنان شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close