اخبار بروجرد

رونق مسکن مهر بروجرد در “گرانی”

روزهای بروجرد- الهام شاهدپور: گرانی بی ضابطه و افزایش چندبرابری قیمت مسکن مهر در شهرستان بروجرد خرید و فروش این واحدهای آپارتمانی را برای متقاضیان کم درآمد مشکل کرده است.

افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر بروجرد در حالی بدون هیچ گونه نظارتی از سوی دستگاه های ناظر روند افزایشی دارد که بیشتر مشتریان این واحدها نیز غیر بروجردی و از استان های همجوار همچون خوزستان هستند که این واحدها را با قیمت هایی گزاف و بالاتر از ارزش واقعی آنها از مالکان برای گذران تعطیلات خود خریداری می کنند!

گرانی‌های اخیر سبب شده است تا بازار آن دسته از واحدهای مسکن مهر که تاکنون بی مشتری بوده اند، رونق بگیرد و مالکان با اعلام نرخ های عجیب و غریب در فضای مجازی و سایت های مبادله کالا همچون دیوار سبب افزایش تورم قیمت مسکن در شهرستان بروجرد شوند.

به طور مثال هم اکنون قیمت یک واحد آپارتمان با متراژ ۸۱ متر در مسکن مهر بروجرد ۱۸۰ میلیون تومان در سایت دیوار قرار داده شده که برای خرید متقاضیان مسکن ارزان قیمت، بسیار بالاست.

علاوه بر افزایش قیمت خرید این واحدها، افزایش اجاره بها نیز توسط مالکان سبب نارضایتی مستاجران از روند این وضعیت در مسکن مهر بروجرد شده است.

مسکن مهر شهرستان بروجرد با جمعیتی افزون بر ۱۸ هزار نفر البته بدون زیرساخت های مناسب تردد و حمل و نقل و نیز فرهنگی مذهبی دارای ضعف های ساختاری در مقاومت واحدهاست اما به نوعی بسیاری از خانواده های کم درآمد را در سالهای گذشته خانه دار کرده که آن هم با قیمت های جدید و بدون نظارت از دسترس کم درآمدها خارج شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close