اخبار جهان

افزایش بی‌سابقه محبوبیت دونالد ترامپ در آمریکا

روزهای بروجرد- جدیدترین یافته‌های یک موسسه معروف نظرسنجی نشان می‌دهد که محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، برای نخستین بار در دو سال گذشته به رقم ۴۶ درصد رسیده است.
به گزارش فرارو، موسسه نظرسنجی گالوپ، که به طور پیوسته درباره میزان محبوبیت روسای جمهور آمریکا نظرسنجی‌هایی انجام می‌دهد، در جدیدترین نظرسنجی خود درباره ترامپ، اعلام کرد که محبوبیت این رئیس‌جمهور در دو سال گذشته به رقم بی‌سابقه‌ای رسیده است.
به گفته گالوپ، میزان محبوبیت ترامپ به ۴۶ درصد رسیده که این رقم بالاترین رقم در دو سال ریاست‌جمهوری ترامپ است. با این حال، تعداد مخالفان ترامپ از موافقان او هنوز بیشتر است. براساس آمار موسسه گالوپ، ۵۰ درصد آمریکایی‌ها مخالف ترامپ هستند.
محبوبیت ترامپ در نظرسنجی گالوپ اندکی افزایش یافته است. در ژوئن ۲۰۱۸ و ژانویه ۲۰۱۷، میزان محبوبیت ترامپ حدود ۴۵ درصد بود. به لحاظ آماری تفاوت چندانی بین ۴۵ درصد و ۴۶ درصد وجود ندارد. با این حال، این پرسش مطرح می‌شود که چه چیزی محبوبیت ترامپ را افزایش داد؟ احتمالا آمار خوب عملکرد اقتصادی آمریکا و همچنین نتایج تحقیقتات رابرت مولر در این افزایش دخیل هستند. آمار‌ها نشان می‌دهد که در ربع اول سال ۲۰۱۹، تولید ناخالص داخلی آمریکا شاهد رشد ۳.۲ درصدی بوده است. مضاف بر این، مولر، بازپرس ویژه پرونده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، اخیرا در گزارش خود، ترامپ را از تبانی با روسیه در انتخابات گذشته تبرئه کرده است.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close