لرستان

افتتاح پل جدید محور خرم‌آباد- بروجرد

روزهای بروجرد- پروژه احداث پل لوله‌ای جدید و ترمیم پل قدیم محور خرم‌آباد- بروجرد که در سیل فروردین ۹۸ تخریب شده بود، با حضور استاندار لرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان در آیین افتتاح این پروژه در گفتگو با خبرنگاران گفت: سیل اخیر بسیار وحشتناک بود، خیلی از جاده‌ها را دچار مشکل کرد و امکانات استان هم جوابگو نبود در این رابطه باید از وزارت راه و شهرسازی به‌خاطر کمک به استان قدردانی کنیم و قدردان مجموعه راهداری لرستان هستیم که همه تلاششان را کردند تا بتوانند بخش عمده‌ای از جاده‌های مسدود را وصل کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه خسارات بسیار زیادی به زیرساخت‌های استان وارد شده است و امکانات استان به تناسب خسارات وارده نیست انتظار داریم مردم تحمل کنند تا بقیه راه‌های مسدود نیز باز شود، مشکل پل‌های تخریب شده و نصب پل‌های موقت نیز ظرف۳ تا ۴ هفته آینده حل می‌شود.
به گفته امیر ظرافتکار یگانه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم‌آباد، پل کیلومتر ۸ محور خرم‌آباد-بروجرد در سیل ۱۲ فروردین امسال تخریب شد که راهداری لرستان نسبت به انسداد محور  و احداث مسیر  انحرافی به طول ۷۰۰ متر با یک دهانه پل موقت نمود.
وی گفت: احداث پل جدید لوله‌ای با دهانه ۴ متر و لوله دو هزار و ۵۰۰ باکسی به ارزش بالغ بر یک میلیارد تومان در مدت زمان کمتر از ۱۱ روز به بهره‌برداری رسید و پل قدیم با دهانه ۴ متر نیز مرمت گردید و همچنین ۲۸ دستگاه نیوجرسی و علائم جداکننده نیز در محل قرار داده شد.
یگانه خاطرنشان کرد: درمجموع ارزش ریالی این دو دستگاه پل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است که درنهایت محور خرم‌آباد- بروجرد به طور کامل زیر بار ترافیک رفت.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close