اخبار بروجرد

۱۵ روستای بروجرد در محاصره سیلاب هستند

روزهای بروجرد- معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: ۱۵ روستای شهرستان به علت بارندگی شدید که شب گذشته آغاز شده هم اکنون در محاصره سیلاب قرار دارند.

مسعود فلاح در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ روستای کارونه و والاشان به علت از بین رفتن راه دسترسی در محاصره شدید سیلاب هستند.

وی اظهار داشت: روستاهای رحیم آباد، اسد خانی، قره سو، شمس آباد، قلعه شمسا، فیال، نظام آباد، همت آباد و گوشه محسن بن علی نیز سیلاب وارد برخی از منازل شده که امداد رسانی به این روستاها ادامه دارد.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد بیان کرد: در شهر بروجرد انتهای خیابان بهارستان به علت ورود آب رودخانه به برخی منازل مشکلاتی ایجاد شده است.

فلاح اضافه کرد: به علت بالا امدن سطح آب در بلوار امام خمینی (ره) بروجرد یک لاین به سمت میدان آیت الله بروجردی مسدود شده است.

وی ادامه داد: به علت ورود سیلاب به خیابان رینگ جنوب شهر بروجرد این مسیر نیز مسدود می باشد.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد بیان کرد: با تلاش ماموران راهداری و شهرداری و هلال احمر و آتش نشانی رسیدگی به روستاها و مناطق مختلف شهر بروجرد که گرفتار سیلاب هستند ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سطح آب رودخانه دره روبه که از وسط شهر می گذرد و به انتهای خیابان بهارستان ختم می شود بالا آمده و در انتهای خیابان بهارستان برخی منازل گرفتار آبگرفتگی شده اند.

در خیابان های نیروگاه به سمت میدان بهشت و بلوار اوستا و خیابان فاطمی آبگرفتگی وجود دارد.

حجم آب رودخانه گلرود بالا رفته و دریاچه باغ فدک سرریز کرده و پیاده رو و نیمکت های این پارک زیر آب رفته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close