اخبار بروجرد

کمبود پزشک یا خلا مدیریتی؟! / ضعف‌ سیستماتیک در بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد

روزهای بروجرد-سحر صارمی: روز شنبه دهم فروردين ماه به اورژانس بيمارستان امام خميني (ره) مراجعه كردم، در همان نگاه اول معضل سيستم نوبت دهي اين مجموعه توجه هر کسی را به خود جلب می‌کرد، كلا كسي حضور نداشت كه پاسخگوی مراجعین باشد.

برای گرفتن نوبت منتظر ماندم!!
شلوغي و ازدحام پشت در اتاق پزشک اورژانس سرسام آور بود، علت را جويا شدم كه متوجه شدم بيماران بیش‌تر از یک ساعت است معطل یک نوبت ویزیت مانده‌اند و پزشك در درمانگاه حضور ندارد!

خيلي‌ها مي‌خواستند نوبت خود را پس بدهند و هزینه ویزیت را از صندوق بگيرند، اما شرط صندوق براي پس گرفتن نوبت، مُهر پزشك بر دفترچه‌های درمانی بود، اما کدام پزشک؟!

عدم حضور پزشک فریادها و سر و صدای مراجعین را تشدید می‌کرد، گاه فحش و بد و بیراهایی هم از زبان برخی بیماران نسبت به این سیستم سر در گم شنیده می‌شد.

مدتی صبر كردم كه پزشك و بعد از آن مسئول نوبت دهي آمدند، براي گرفتن نوبت مراجعه كردم كه مسئول محترم به من گفت ديگر نوبت نمي‌دهيم، علت را جويا شدم، پاسخ داد: فقط يه پزشك در بيمارستان است و نمي‌تواند به وضعیت همه‌ی بيماران رسیدگی نماید.

نبود پزشك متخصص در ايام تعطيل در بروجرد مسئله‌اي است كه همواره انتقادهاي زيادي را به همراه داشته است، ‌علیرغم خیل مراجعین و انتقادهای بسیار اما این مشکل هم‌چنان به قوت خود باقی‌ست و کسی پاسخگوی این نابسامانی نیست.

مشکلات در مراکز درمانی بروجرد کماکان وجود دارند و حالا کمبود پزشك در بيمارستان‌ها و اورژانس نيز به مسئله بزرگي تبدیل شده است، امیدواریم مسئولان مربوطه با درایت و مدیریت صحیح خلاهای موجود در مراکز درمانی این شهرستان را به منظور تکریم ارباب رجوع و کاهش درد و آلام بیماران و مراجعه کنندگان بر طرف نمایند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close