اخبار لرستانویژه ها

هشدار رییس پلیس کشور به اخلالگران در مناطق سیل زده

روزهای بروجرد- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تا پایان مأموریت و تا جایی که لازم باشد در خدمت مردم هستیم گفت: هر اقدامی نیاز باشد حتماً با سرعت و قاطعیت انجام می‌دهیم و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان باید با فوریت بیشتر انجام شود.

سردار حسین اشتری در بدو ورود به لرستان در فرودگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاران بنده از همان دقایق اول در کنار مردم حضور داشتند و در روزهای بعد از سیل هم انتظامی شهرستان پلدختر تقویت شد و نیروهای کمکی به استان و شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: در حال حاضر وضع نظم و امنیتی خوبی را در پلدختر شاهد هستیم. ضمن این که با تمهیدات اندیشیده شده از سو استفاده برخی افراد از شرایط منطقه جلوگیری شد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: با همکاری بسیار خوب مردم شریف و بزرگوار پلدختر کارها به‌صورت عادی انجام می‌شود، در کنار مردم هستیم و هر کجا لازم باشد هر اقدامی نیاز باشد حتماً با سرعت و قاطعیت انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی وظیفه اصلی‌اش استقرار نظم و امنیت در این مناطق است و گسترده کردن چتر امنیتی خودش و در کنار این هم امدادرسانی می‌کند؛ همکاران بنده ضمن اجرای مأموریت‌های ذاتی خودشان مشغول امداد و نجات و کمک به مردم آسیب‌دیده در این سیل هستند.پلیس با اخلالگران نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده قاطعانه برخورد می‌کند.

اشتری تصریح کرد: بهداری، مهندسی و مجموعه معاونت‌هایی که می‌توانستند در این زمینه خدماتی را به مردم ارائه دهند در خدمت مردم هستند و تا پایان مأموریت و تا جایی که لازم باشد ما خدمتشان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ نگرانی در این راستا نباید برای مردم وجود داشته باشد، کمک‌ها باید افزایش پیدا کند، حادثه‌ای که رخ‌داده و تأثیراتی که داشته تا روزهای آینده ادامه دارد و امدادرسانی و کمک‌رسانی توسط مردم و دستگاه‌های مسئول باید با فوریت بیشتر، سرعت بالاتر و مقدار بیشتر انجام شود، امیدواریم روزبه‌روز وضعیت بهتر و عادی‌تر شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close