اخبار لرستان

محمد بیرانوندی: در لرستان حتی یک نردبان بلند برای نجات مردم وجود ندارد

روزهای بروجرد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود امکانات و تجهیزات معضلی جدی در لرستان است، به طوریکه حتی یک نردبان بلند برای نجات مردم وجود ندارد.

به گزارش فارس، محمد بیرانوندی در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور، تعدادی از وزرا و مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: انتظار مردم این است که خروجی این جلسه برای لرستان نتیجه‌بخش باشد.

وی عنوان کرد: اینکه تاکنون با وجود بارش‌های شدید و سیل‌آسا تاکنون اتفاقی در لرستان رخ نداده، حاصل مدیریت همه مدیران در بخش‌های مختلف بوده است، اما این نباید موجب بشود مورد بی‌مهری و کم‌توجهی مسؤولان کشوری قرار بگیریم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در خانه ملت در ادامه از کمبود امکانات در شهرستان‌ها گلایه و خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه حتی یک نردبان بلند برای نجات مردم در لرستان وجود ندارد و این کمبود امکانات و تجهیزات از معضلات و آسیب‌های استان محسوب می‌شود.

بیرانوندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه لرستان حتی در زمان خشکسالی جزو ۵ استان پر آب کشور بوده است، تصریح کرد: با این وجود در حالی میانگین سطح اراضی آبی آن ۲۳ درصد بوده که این آمار در کشور ۴۶ درصدی است.

وی بیان کرد: همچنین پروژه ریلی ما به عنوان یک زیرساخت با گذشت چندین سال از پیشرفت فیزیکی ۳۷ درصدی برخوردار بوده و نیازمند توجه در مدیریت کلان کشور است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از تکمیل سد بختیاری به عنوان مطالبه جدی لرستانی‌ها یاد و تاکید کرد: از دیگر مطالبات مردم پیگیری احداث سدهای کاکا شرف، داربلوط و شبیخون است که کار  مطالعاتی آن‌ها انجام شده و یکی از مزایای احداث این سدها کاهش خسارات ناشی از سیل است.

بیرانوندی همچنین از مسؤولان کشوری حاضر در جلسه تقاضا کرد وعده‌هایی داده شود که قابلیت اجرایی شدن داشته باشند، چرا که بی‌اعتمادی تنها نتیجه عدم تحقق وعده‌ها است.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “محمد بیرانوندی: در لرستان حتی یک نردبان بلند برای نجات مردم وجود ندارد”

  1. مسولین همیشه لرستان رو برای جنگ و دلاوری علیه کفار میخاد….ولی تو روزای سخت لرستانیها فراموش میشن….این دنیا که ما زورمون به اینا نمیرسه ایشالله اون دنیا باهاشون تصفیه حساب میکنیم…ما مردم لر همیشه پای دین داری خودمون هستیم و مردم صبوری هستیم و خدا وند متعال بازهم بهمون کمک خواهد کرد….

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close