اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: رونق تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع می کند

روزهای بروجرد- فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: رونق تولید می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع و نامگذاری سال جدید به نام رونق تولید نشان از دوراندیشی رهبری است.

عبدالرحیم رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی و مشارکت مردم در بخش خصوصی است.

وی اظهار داشت: پویایی اقتصاد کشور و حل مشکلات این حوزه در گرو تحقق شعار رونق تولید است که مقام معظم رهبری رونق تولید را به خاطر اهمیت موضوع به عنوان شعار سال تعیین کردند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه رونق تولید بازوان قوی و قدرتمند برای تحقق پویایی اقتصاد کشور است گفت: حل مشکل بیکاری جوانان و کمرنگ شدن مشکلات معیشتی مردم در گرو رونق بخشیدن به تولید ملی است.

رحیمی به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان بروجرد اشاره کرد و افزود: شهرستان بروجرد قطب تولید در استان لرستان است و با وجود داشتن کارخانجات بزرگ صنعتی می تواندسهم بسزایی در رونق تولید کشور داشته باشد.

وی بیان کرد: شهرستان بروجرد در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری است که در سال ۹۸ تلاش خواهیم کرد در این بخش ها رهنمودها و فرمایشات معظم له را اجرایی کنیم.

وی در ادامه گفت: شهرستان بروجرد به لحاظ داشتن ظرفیت های بالای گردشگری، توانمندی های ویژه ای دارد که توجه بیشتر به این بخش ها می تواند موجب تولید و اشتغال در این شهرستان شود.

رحیمی افزود: در سال جدید مسئولان دستگاه های اجرایی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و احاد جامعه در بخش خصوصی باید بنا به رسالت و تخصص خود در حوزه اختیاراتشان گام بر دارند تا بتوانیم به تحقق شعار سال که رونق تولید است کمک کنیم.

فرماندار بروجرد گفت: شهرستان بروجرد به عنوان دومین شهر استان لرستان و اولین شهر صنعتی استان ظرفیت های بالایی برای تولید و اشتغال دارد که باید در این راستا از ظرفیتهای بخش خصوصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close