اخبار بروجرد

بازدید معاون وزیر راه‌وشهرسازی از پروژه طرح ملی مسکن در بروجرد+فیلم

روزهای بروجرد– معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی، طرح نهضت ملی مسکن کشور در مراحل مختلف اجرا قرار دارد.

 

 

علیرضا سلیمانی: ارسلان مالکی در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در بخش‌های مختلف طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف اجرا قرار دارد.

 

او اظهار داشت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور ۴۵ هزار هکتار زمین تامین و در اختیار طرح قرار داده شده است.

 

معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای اجرای طرح جوانی جمعیت نیز سال گذشته ۷۰ هزار قطعه زمین در کشور تامین و به مردم تخصیص داده شد. مالکی افزود: امسال نیز برای اجرای طرح جوانی جمعیت، زمین مورد نیاز تامین و به مشمولان تخصیص داده خواهد شد.

 

او اظهار داشت: در استان لرستان در برخی از شهر تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن به تاخیر افتاده و باید با برنامه ریزی سریعا تعیین تکلیف شوند. خوشبختانه در شهرستان بروجرد زمین تامین و پروژه‌ها شروع شده ولی یک سری مشکلات جزئی در بحث تسهیلات و آماده سازی وجود دارد که حل خواهد شد.

 

معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و چند متغیر دارد، اولین موضوع تامین زمین است، موضوع دیگر بخش آورده مردم است، که باید مشارکت کنند و سهم آورده خودشان را تکمیل کنند.

 

مالکی افزود: آنچه که دولت باید پیگیری کند بحث تسهیلات است، برای اینکه فشار کمتری به مردم وارد شود زیرساخت‌ها را انجام خواهیم داد، اگر هم افزایی بین متقاضیان و دولت انجام شود تا پایان سال آینده واحدهای طرح نهضت ملی مسکن واگذار می‌شود.

 

او اظهار داشت: مکلف به تامین زمین برای طرح جوانی جمعیت هستیم و به مرور در حال تامین زمین می‌باشیم، در شهرستان بروجرد برای تامین زمین جوانی جمعیت مشکلی وجود ندارد، در خرم‌آباد نیز تابع زمینی است که برای طرح نهضت ملی مسکن تامین می‌شود و بخشی نیز به طرح جوانی جمعیت اختصاص خواهد داشت.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close