اخبار بروجرد

بروجردی: نیروهای آمریکا در منطقه دیگر رنگ امنیت را نمی بینند

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه آمریکا برای قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی گفت: واشنگتن متضرر اصلی این مصوبه است و نیروهای آن ها در منطقه امنیتی نخواهند داشت.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل تصمیم نابخردانه آمریکا در خصوص قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی  پاسخ محکمی می دهد و این پاسخ هر چه سریع تر عملی خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشتراین در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : این اقدام متقابل از جانب دولت شامل نامه دکتر ظریف به رییس جمهور به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی مبنی بر قراردادن نیروهای آمریکایی در منطقه در لیست تروریستی – که یک مصوبه شورای عالی امنیت ملی است- پیگیری می شود  و مجلس نیز طرحی را در قالب دو فوریت در نخستین جلسه علنی به این اقدام و الزامات واکنش به آن پاسخ می دهد.

بروجردی خاطر نشان کرد: مجلس به عنوان رکن مهم تصمیم گیری در ایران اقدام خود را در جهت حمایت از نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقش مهمی در مبارزه با تروریست دارند ایفا خواهد کرد .

علل پشت پرده تصمیم ترامپ برای تروریستی خواندن سپاه / از فشار صهیونیست ها تا انتقام سیاسی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره علل پشت پرده این مصوبه ترامپ خاطر نشان کرد: واقعیت این است که آمریکایی ها به این دلیل سپاه را در گروه های تروریستی قرار دادند که جدای از فشار های رژیم صهیونیستی و فشار پذیری ترامپ به عنوان مجری دستورات نتانیاهو و لابی های صهیونیستی ، به دنبال یک تلافی سیاسی بود.

وی ادامه داد: آمریکا طرح های گسترده و سرمایه گذاری هنگفتی برای حاکمیت تروریست ها در کنار مرزهای ایران و عراق انجام داد و داعش را به وجود آورده و از آن حمایت کردند اما در نهایت داعش شکست خورد و شکست داعش به معنی شکست سیاست های امریکا در منطقه بود .

نیروهای آمریکا در منطقه دیگر امنیتی نخواهند داشت

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در این خصوص تاکید کرد : آمریکا با قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی از سپاه پاسداران به دلیل نقش راهبردی در شکست داعش در منطقه و خنثی کردن توطئه آمریکا انتقام سیاسی گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : واشنگتن متضرر اصلی این مصوبه است و نیروهای آن ها در منطقه امنیتی نخواهند داشت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close