اخبار ایران

امام جمعه موقت تهران: اگر رهبری اجازه دهد سپاه تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند

روزهای بروجرد- خطیب نماز جمعه این هفته تهران در واکنش به اقدام آمریکا علیه سپاه، تاکید کرد: احمق‌ها نمی‌دانند همه ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، موحدی کرمانی با اشاره به اینکه هفته گذشته ترامپ در اقدامی خصمانه و احمقانه با امضای بیانیه ای سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار داد، اشاره کرد: این اقدام با همه اصول، قواعد و قوانین بین المللی مغایرت دارد. اینکه نهاد حکومتی و نیروی نظامی به عنوان یکی از ارکان حکومتی یک کشور به عنوان یک گروه تروریستی محسوب شود. من نمی دانم این ترامپ احمق اصلا چه فکری می کند؟ چه بلد است، اصلا چه می فهمد که چه می کند؟ مگر می شود. بسیاری از کشورهای دنیا این اقدام آمریکا را زیر سوال برده و آن را موجب پیچیده تر شدن اوضاع خاورمیانه دانسته اند. حتی بعضی از تحلیلگران آمریکایی از آن تحت عنوان اقدامی خطرناک که جان سربازان آمریکایی را به مخاطره می اندازد یاد کردند خودشان می فهمند این امر احماقانه است اما این ترامپ اصلا چیزی نمی فهمد.

خطیب نماز جمعه تهران، ادامه داد: امروز برای تمام مردم دنیا به ویژه ملتهای منطقه ثابت شده مادر تروریست آمریکا است. خود آمریکا و همین ترامپ به صراحت اعلام کردند که آمریکا طالبان را به وجود آورد. آمریکا داعش، النصره و احرار الشام را حمایت کرد. این سپاه پاسداران بود که مولود خبیث آمریکا در منطقه را به فلاکت انداخت و جلوی تحقق خواست آمریکا در منطقه را گرفت. خیلی مضحک است بگوییم آمریکا مخالف تروریست و سپاه تروریست است. حرف های عجیب و غریبی است. آمریکا تهدید و تخریب ارکان نظام اسلامی را هدف گرفته و همه می دانند. آمریکا به خیال خود به دنبال فروپاشی نظام از درون و تسلیم مردم است. ترامپ در بیانیه خود می گوید این اقدام میزان فشار و قلمرو ما را به طور چشمگیر گسترش می دهد.

وی افزود: این در حالی است که بسیاری از تحلیل گران سیاسی حتی در خود آمریکا این اقدام را بی ثمر دانستند و یکی از مقامات آمریکا با تمسخر از آن یاد می کند. نتیجه این بیانیه در داخل کشور افزایش انسجام، وحدت و همدلی همه نیروهای انقلاب را به همراه داشت. عکس العمل روسای سه قوه و نمایندگان مجلس را دیدید لباس پاسداران را به تن آنها دیدید. رییس جمهور محکم و قاطع از کیان و قوا سپاه پاسداران حمایت کرد. آحاد مردم و تشکل ها و احزاب سیاسی به حمایت از سپاه پرداختند. احمق‌ها نمی‌دانند همه ایران سپاه پاسداران است و همه ما پاسداران انقلاب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ معنوی و تاثیرگذار ایران در منطقه غرب آسیا، عراق، لبنان، سوریه،  فلسطین و یمن از یک طرف و شکست مفتضحانه در نشست لهستان که به منظور ائتلاف علیه ایران تشکیل شده بود هوش از سر ترامپ برده و او را دیوانه کرده که می گوید پس از هزینه کردن ۷ تریلیون دلار باید چراغ خاموش و با ترس و وحشت و دزدکی وارد عراق شود. حق دارد دیوانه شود. تازه اینها پس از توقف کوتاهی بود و بعد فرار کرد و طعم ذلت و خواری را چشید. ترامپ از انقلاب ایران و سپاه پاسداران عصبانی است. به قول شهید بهشتی آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

موحدی کرمانی خطاب به ترامپ، تاکید کرد: آقای ترامپ! بیچاره تو هنوز سپاه را نشناخته ای. سپاه همچون کوه و جبل راسخ ایستاده و دستاوردهای انقلاب را حفظ می کند. سپاه مطیع محض ولی فقیه و در ولایت ذوب است. در صف مقدم دفاع از کشور است.  او خادم مردم است و در رفع گرفتاری‌های مردم پیشگام است. به همین دلیل در دل مردم جا دارد. او بازوی توانا و قدرتمند کشور است. آقای ترامپ با دم شیر بازی نکن. او می تواند اگر رهبر اجازه دهد با قدرت موشکی خود تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close