اخبار بروجرد

کمربند پوسته پوسته شده!

روزهای بروجرد-علی کاوند: هر مسافری که قصد مسافرت به استان همدان و یا غرب کشور را داشته باشد ناگزیر باید از کمربندی شمالی شهر بروجرد بگذرد، کمربندی که این روزها اصلا حال خوشی ندارد و به دلیل زیر سازی بسیار نامناسب آسفالت قسمت هایی از این مسیر ارتباطی مهم شهر تخریب شده است.

عکس ابراهیم پوربهرام

مسافری که قصد اقامت در شهر را داشت بیان می‌کرد: از راهنمای مسافران نوروزی راه میان بر به شهرک اندیشه را پرسیدم ، آنها کمربندی شمالی شهر را پیشنهاد دادن همین که وارد کمربندی شهر شدم به حدی دست انداز و خرابی در این کمربندی مشاهده کردم که با خود گفتم این که وضعیت ورودی و کمربندی این شهر است خدا به فریاد داخل آن برسد خلاصه عطای ماندن در شهر بروجرد را به لقای آن بخشیدم.

جاده و مسیر ارتباطی در هر شهری یکی از عوامل مهم توسعه و پیشرفت آن محسوب می‌شود ولی متاسفانه ورودی های شهر بروجرد از هر دو طرف شرق و غرب چندان شایسته شهری با سابقه این خطه نیست.

زمان آن رسیده که مسئولان با استفاده از نظرات کارشناسان مربوطه فکری اساسی برای این کمربندی پر حاشیه شهر کنند، کمربندی که پوسته پوسته شده و با لکه گیری و پینه وصله کردن درست نخواهد شد و با کوچکترین بارندگی دوباره به روز اول بازخواهد گشت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close