لرستان

معاون وزیر کشور: روستاهای لرستان نسبت به کشور در شرایط بسیار سخت‌تری به‌سر می‌برند

روزهای بروجرد- معاون وزیر کشور گفت: متأسفانه روستاها و بعضی از شهرهای لرستان به ویژه آنهایی که راه دسترسی ندارند نسبت به روستاهای کشور در شرایط بسیار سخت‌تری به‌سر می‌برند. ‌

به گزارش مهر، مهدی جمالی‌نژاد در جلسه شهرداری‌ها و شورای شهر الیگودرز با بیان اینکه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در بحث پیگیری مصوبات سفر و پروژه‌ها بسیار پرتلاش و یکی از مدیران برتر کشور در حوزه خود به حساب می‌آید، اظهار داشت: الیگودرز از مناطق محروم و کم‌برخوردار در سطح کشور به‌حساب می‌آید.

وی به مصوبات جلسات قبل با دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستانی، استانی و ملی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه خیلی از مصوبات در کوتاه‌مدت به سرانجام نمی‌رسد باید در میان مدت به نتیجه برسند، حوزه معاونت عمرانی برنامه زمانبندی تهیه کند تا بتوانیم کارها را رصد کنیم.

معاون وزیر کشور، عنوان کرد: مصوبات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به سازمان مربوطه در وزارت کشور ارسال تا پس از بررسی مساعدت لازم در جهت کمک به موضوعات شهری و روستایی انجام شود.

جمالی نژاد، افزود: مشکلات تجهیزات، ماشین‌آلات، لجستیک و… از موضوعاتی بود که همگی به آن اصرار داشتند، بنابراین موضوع بررسی و تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

وی به مصوباتی که در دوره بحران از سال‌های گذشته مانده است، اشاره کرد و گفت: این مصوبات را اصلاح و پیگیری کنید تا در صورت نیاز اجرایی شوند.

معاون وزیر کشور، اظهار کرد: متأسفانه روستاها و بعضی از شهرهای لرستان به ویژه آنهایی که راه دسترسی ندارند نسبت به روستاهای کشور در شرایط بسیار سخت‌تری به‌سر می‌برند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close