اخبار بروجرد

بخشدار اشترینان خبر داد: خسارت ۴۳ میلیاردی سیل به حوزه‌های مختلف اشترینان

روزهای بروجرد- بخشدار اشترینان از خسارت ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی سیل اخیر به بخش‌های مختلف ابنیه، اراضی کشاورزی، زیرساخت‌ها و… این بخش خبر داد.

به گزارش مهر، مقداد صارمی در شورای اداری شهرستان بروجرد با بیان اینکه سیل ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بخش‌های مختلف اشترینان خسارت زده است، اظهار داشت: بر اثر سیل اخیر، تعداد ۹۰۹ مورد از بناهای شهری و روستایی بخش اشترینان آسیب دیده‌اند.

وی تصریح کرد: به دنبال سیل اخیر همچنین در حوزه زیرساخت‌های شهری ۲۴ میلیارد تومان و در حوزه‌های مختلف کشاورزی ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

بخشدار اشترینان ادامه داد: این خسارت‌ها شامل ۲۶۰ مورد اصطبل، ۱۸۰ کندوی زنبور عسل، تلف شدن ۱۲۰ رأس دام سبک، ۷۵ رشته قنات، ۱۸ استخر شیلات، ۳۸۰ هکتار اراضی کشاورزی، تخریب حدود ۵۰ واحد مسکونی و… و. در بخشاشترینان بوده است.

فاطمه گودرزی بخشدار مرکزی بروجرد نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: وضعیت سیل در دو دهستان شیروان و همت آباد نسبت به دیگر مناطق بخش مرکزی بحرانی‌تر بود که در این قسمت رانش زمین در روستای تنگ محمد حاجی را داریم که به دلیل مشکلات عدیده نتوانسته‌ایم اقدامات بعد از رانش را انجام دهیم.

وی افزود: راه‌های ارتباطی روستاهای رحیم آباد، عباس آباد و سرچغا که به دلیل سیلابی شدن مسدود شده بودند بازگشایی شده و تردد در حال انجام است.

گودرزی با ابراز گلایه از عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در زمان وقوع سیل بروجرد ادامه داد: انتظار داشتیم در زمان بحران تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان حضور داشته باشند و همکاری لازم را با بخشداری‌ها و فرمانداری بروجرد انجام می‌دادند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close