گوناگون

جاویدپور: پرداخت بخشی از حقوق کارگران شهرداری در دستور کار است

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: عیدی بخش قابل توجهی از نیروهای شهرداری بروجرد پرداخت شده و بخش جزیی باقیمانده در حال پرداخت است.
پرداخت بخشی از حقوق در دستور کار است

به گزارش فارس، امیر جاویدپور در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در پرداخت عیدی به نیروهای شهرداری کارگران در اولویت پرداخت قرار گرفته‎اند.

وی عنوان کرد: همچنین پیگیری‎هایی به منظور پرداخت بخشی از حقوق نیروهای شهرداری انجام و در این راستا جلساتی با بانک‎های ملی و شهر انجام و تفاهم‎نامه‎ای به امضاء رسیده است.

شهردار بروجرد تاکید کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم، دریافت تسهیلات و پرداخت بخشی از حقوق معوق نیروهای شهرداری در گرو تصویب از سوی شورای اسلامی شهر است.

جاویدپور تصریح کرد: با توجه به تعامل صورت گرفته و تفاهم‎نامه به امضاء رسیده بین شهرداری و بانک شهر در صورت تصویب شورای شهر تا پیش از پایان سال بخشی از حقوق نیروهای شهرداری پرداخت می‎شود.

وی بیان کرد: انتظار می‎رود که با تصویب شورای شهر این امکان فراهم آید که در هفته آینده بخشی از حقوق نیروهای شهرداری پرداخت و تا حدودی از مشکلات آنان کاسته شود، البته بدیهی است که تاخیر در مصوبه شورا آن هم با وجود قرار گرفتن در روزهای پایانی سال ممکن است که در پرداخت حقوق مشکلاتی را ایجاد کند.

شهردار بروجرد با اشاره به اینکه تاکنون حقوق تیر ماه نیروهای شهرداری پرداخت شده و نیروهای این نهاد چند ماه حقوق معوق دارند، تاکید کرد: در پرداخت حقوق کارگران در اولویت قرار دارند.

جاویدپور اظهار کرد: همچنین معاونت مالی و اداری شهرداری بروجرد ملزم شده است که نظام یکپارچه‎ای را در پرداخت حقوق به نیروهای این نهاد در پیش گرفته و رعایت کند.

وی تاکید کرد: با رعایت این نظام یکپارچه از ابتدای سال آینده نیروهای شهرداری بروجرد در پرداخت حقوق یکسان دیده می‎شوند.

شهردار بروجرد عنوان کرد: با یکسان‎سازی پرداخت حقوق به نیروهای شهرداری دیگر این تصور ایجاد نمی‎شود که تبعیضی بین نیروها وجود دارد.

Metrology is the scientific how to write essays fast study of measuremen

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close