اخبار بروجرد

معاون استاندار لرستان: بیمارستان آیت الله بروجردی ظرفیت آموزشی شدن را دارد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) با توجه به امکانات موجود ظرفیت آموزشی شدن را دارد.

عبدالرحیم رحیمی درگفت و گو با ایرنا افزود: آموزشی شدن بیمارستان آیت الله بروجردی با همکاری دستگاه های متولی و تلاش نمایندگان مجلس محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: بروجرد ظرفیت ایجاد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی را دارد و مسئولان شبکه بهداشت و درمان بروجرد با تلاش کنند از همه ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده کنند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: در بازدیدهایی که انجام شد بیمارستان های این شهرستان از لحاظ خدمات دهی و شاخصه های بهداشتی وضعیت مطلوبی دارند.

رحیمی اضافه کرد: بیمارستان های بروجرد نیاز به امکانات و تجهیزات پزشکی بیشتری دارد تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم داده شود.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد به صورت سرزده از روند خدمات رسانی به بیماران در مراکز بهداشتی و درمانی بازدید کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “معاون استاندار لرستان: بیمارستان آیت الله بروجردی ظرفیت آموزشی شدن را دارد”

  1. با داشتن دانشگاه علوم پزشکی مستقل درامد بیمارستان ها و درمانگاه های شهر در همین شهر خواهد ماند و به حساب دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان واریز نمی شود و بروجرد در زمینه بهداشتی درمانی مستقل و پیشرفت مهمی در این راه حاصل خواهد شد نمایندگان عزیز کجاییید؟ دقیقا کجایید؟؟ مشغول افتتاح لکه گیری آسفالت یا …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close