اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: سهم بروجرد را از صنعت گردشگری می‌گیریم

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: امروز گردشگری به صنعت اول دنیا تبدیل شده و ما نیز باید در شهرستان بروجرد با این همه ظرفیت بتوانیم سهممان را بگیریم.

به گزارش فارس، عبدالرحیم رحیمی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان بیان کرد: بروجرد مشکلات زیادی دارد با این حال این شهرستان از نظر گردشگری دارای شرایط مهمی است.

وی افزود: وضعیت آسفالت ورودی شهر بروجرد افتضاح است و باید روکش آسفالت آن انجام شود تا در ایام نوروز مشکلاتی برای مسافران ایجاد نشود.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: صنعت گردشگری به صنعت اول کشور تبدیل شده و باید ما نیز در شهرستان بروجرد با این همه ظرفیت بتوانیم سهممان را بگیریم.

رحیمی گفت: در  سفره خانه‌هایی احداث شده و خانه‌ها اجاره داده می‌شود که باید ساماندهی شوند و نظارت کلی بر روی آنها صورت گیرد.

وی با انتقاد به کمبود نیرو در راهنمایی و رانندگی بروجرد عنوان کرد: در شهرستان بروجرد راهنمایی و رانندگی در مجموع ۲۵ نفر پرسنل دارد که به هیچ عنوان این تعداد پاسخگوی نیاز شهر نیست.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “فرماندار بروجرد: سهم بروجرد را از صنعت گردشگری می‌گیریم”

  1. اگر به دنبال ارتقا گردشگری هستید باید ظرفیت های شهر رو از زیر خروار ها خاک غفلت بیرون بکشید حریم سه گانه تاریخی فرهنگی شهر شما مسجد جامع ، مسجد سلطانی و امامزاده جعفر آزاد سازی و خیابان جعفری با بازسازی نمای تاریخی به یک پیاده راه فرهنگی تاریخی تبدیل بشه ، خونه های تاریخی به کمک بخش خصوصی تبدیل به هتل و کمپینگ اقامتی بشن، باغات شهر با حفظ اصالت و هویت تاریخی در اختیار عموم قرار بگیرن در این صورت شاهد خواهیم بود که با این همه ظرفیت و استعداد در مدت کوتاهی قطب گردشگری خواهیم شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close