اخبار ایران

علم‌الهدی: مشکلات کشور با پیوستن به FATF حل نمی‌شود

روزی گفتید تا برجام تصویب نشود هیچ‌چیز درست نمی‌شود و آب مردم را به برجام گره زدید و حال می‌گوید مشکل گوشت با FATF حل می‌شود؟ مگر قبلی حل شد که حالا این یکی حل شود؟

روزهای بروجرد- امام‌ جمعه مشهد گفت: مشکلات کشور با پیوستن ایران به معاهده FATF حل نمی‌شود.

به گزارش مهر،  سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: گام دوم انقلاب که در بیانیه مقام معظم رهبری مطرح شد باید از ابعاد مختلف مورد تبیین و تحلیل قرار گیرد.

وی افزود: در این بیانیه موضوع نظام انقلابی به‌عنوان یک محور اساسی موردتوجه قرارگرفته است که شامل رعایت احکام دین، جلب رضایت مردم و شایسته‌سالاری بوده و اشرافی گری و پرداختن به تجملات نیز به‌عنوان یک خطر برای نظام در بیانیه گام دوم مطرح شده است. در جامعه معیار باید عفت و اخلاق باشد و اگر بنا شد پول و طلا در زندگی معیار شود نظام در خطر خواهد بود.

علم‌الهدی بیان کرد: افرادی پای انقلاب ایستادند و تا پای جان دادن و شهادت رفتند که از اشرافی گری فاصله داشته‌اند و این پرونده‌های اختلاس از جریان اشرافی گری سرچشمه می‌گیرد.

امام‌جمعه مشهد اظهار کرد: خطر دیگری که انقلاب را تهدید می‌کند محافظه‌کار شدن است و اینکه مسئول خارجی کشور به‌صراحت بگوید اف ای تی اف مشکلات را حل نمی‌کند و فقط ندادن بهانه به دست آمریکا است اوج محافظه‌کاری است. باید همه بدانند ما نباید به دنبال راضی کردن آمریکایی‌ها باشیم.

وی تأکید کرد: تأیید مصوبه اف ای تی اف به معنای قبول کردن ریاست وزارت خزانه‌داری آمریکا بر کشور است. میلیون‌ها نفر در روز ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمدند و عشق و ارادت خود را به رهبر معظم انقلاب نشان دادند و رهبر معظم انقلاب نیز روز اول اعلام کردند پیمان‌های خارجی برای حفظ منافع آمریکا است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: وقتی لایحه‌ای را به مجلس می‌آورید و شورای نگهبان آن را رد می‌کند و به مجمع تشخیص می‌رود و آنجا نیز مخالف نظر شما عمل می‌شود می‌گوید آن‌ها ملت نیستند و ما هم همین حرف را می‌زنیم اما می‌گوییم ملت کسانی هستند که در راهپیمایی شرکت کردند و نظرشان نظر رهبری و عدم اعتماد به کنوانسیون‌های خارجی است.

علم‌الهدی گفت: وقتی در مجمع تشخیص اعلام شد پیوستن به اف ای تی اف مملکت فروشی است اوقات برخی تلخ می‌شود. روزی گفتید تا برجام تصویب نشود هیچ‌چیز درست نمی‌شود و آب مردم را به برجام گره زدید و حال می‌گوید مشکل گوشت با اف ای تی اف حل می‌شود؟ مگر قبلی حل شد که حالا این یکی حل شود؟

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close