اخبار بروجرد

عباس گودرزی: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای بازسازی سینما فلسطین اعتبار اختصاص یافت

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی سینما «آزادی» بروجرد در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش مهر، عباس گودرزی شامگاه پنجشنبه در افتتاحیه رسمی سینما فلسطین بروجرد گفت: وضعیت سینما فلسطین قبلی در شأن مردم بروجرد نبود، شهری که از لحاظ سینما از پیش قراول شهرهای استان است.

وی افزود: با همکاری وزارت ارشاد و حوزه هنری کشور یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای بازسازی سینما فلسطین اعتبار اختصاص یابد و امروز با افتتاح رسمی آن در خدمت مردم فرهنگ دوست بروجرد هستیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازسازی سینما آزادی بروجرد هم در دستور کار قرار گرفته است و سینما دیجیتال بروجرد نیز افتتاح خواهد شد که این سینما با همکاری نیروی مقاومت بسیج و اداره ارشاد در حال تکمیل شدن است.

گودرزی بیان داشت: امروز در جایی نشسته‌ایم که می‌تواند تجلی گاه هنر باشد چرا که هنر بخشی از جان بشر است و این انتظار می‌رود که بخش ارزشمندی از این جان در مسیر به دست آوردن حق هزینه شود.

وی ادامه داد: سینما فلسطین بخشی از فرهنگ مردم بروجرد است و تلاش کردیم سالن آن در بازسازی حفظ شود و زمین کناری سینما که ۴۳ صندلی را در خود جای می‌دهد به عنوان یک سالن کناری ساخته شود که در حال حاضر دو فیلم همزمان با هم در این دو سالن اکران می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اکران فیلم «رد خون» به مناسبت افتتاح سینما فلسطین بروجرد، افزود: باید وجود امنیت در ایران را قدر بدانیم که امنیت امروز مرهون ایثار شهدا است و اگر مشکلاتی داریم همه باید کمک کنیم حل شوند.

گودرزی تصریح کرد: هر مسئولی در هر سطحی باید خدمتگزار مردم باشد و اگر کسی بخواهد به انقلاب و مردم ضربه بزند باید در مقابل عملکردش پاسخگو باشد و حرام باد آن مسئولیتی که در خدمت رسانی به مردم کوتاهی شود.

سینمای ایران در عرصه تولیدات به «سینمای تهران» تبدیل شده است

وحید موسائیان کارگردان برجسته سینما هم در این مراسم اظهار داشت: امید است در بخش تولیدات سینمایی در شهرستان‌ها به جایگاه خوبی برسیم چرا که در حال حاضر سینمای ایران در عرصه تولیدات به سینمای تهران تبدیل شده است و کمتر تولیدات شهرستان‌ها را می‌بینیم.

وی بیان داشت: سینما به همه مردم ایران تعلق دارد و ملت می‌خواهند تولیدات آنها بر روی پرده سینمای شهرشان دیده شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close