لرستان

شهرداری‌های لرستان در حال ورشکستگی‌اند

روزهای بروجرد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: عمده شهرداری های لرستان ورشکسته هستند و باید به دنبال جذب سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی باشند.

به گزارش ایلنا، احمد مرادپور در مراسم معارفه شهردار جدید دورود گفت: دورود پایتخت طبیعت ایران اسلامی است، پس باید کارهای که در این شهرستان صورت می گیرد، در شان و منزلت این جایگاه باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری دورود ۵ ماه حقوق معوقه دارد، اظهار داشت: شهرداری دورود ۶۵۰ نفر نیرو دارد که چارت این شهرداری۴۶۰ نفر است و۱۳۰ نفر پست دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه مخالف فروختن املاک شهرداری ها هستم، مگر تبدیل به احسن شود، گفت: این شهرداری ماهانه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان حقوق پرداخت می کند، این در حالی است که از ابتدا امسال تاکنون ۲۱میلیارد تومان درآمد داشته که با این اعتبار بجز حقوق هیچ کاری دیگری امکانپذیر نیست.

مرادپور عنوان کرد: من موافق با اخراج هیچ نیروی نیستم، اما شهرداری ها باید به دنبال درآمد پایدار باشند.

وی از شهردار جدید دورود خواست کمیته های تحت عنوان کمیته سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی و وصول مطالبات را هر چه سریع‌تر فعال کند.

وی خطاب به شوراهای شهرهای استان گفت: شوراها در انتخاب شهرداران دقت کنند،‌تا بعد از مدت کوتاهی به دنبال جابجایی شهرداران نباشند، زیرا امروز این امر به عنوان یک آفت تبدیل شده است.

مرادپور درباره مشکل فاضلاب شهر دورود گفت: جلسه بررسی این مشکل انجام گزفته و ابتدای سال آینده رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close