اخبار بروجرد

رحیمی: با اعتبارهای خرد نمی‌توان کاری برای بروجرد از پیش برد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد با انتقاد از اعتبارات بسیار اندک این شهرستان گفت: با تخصیص ۴۲ درصد از مجموع اعتبار ۱۹ میلیارد تومانی نمی‌توان کاری برای بروجرد از پیش برد.

به گزارش فارس، عبدالرحیم رحیمی در جلسه رابطین امور بانوان این شهرستان اظهار کرد: برگزاری جلسات آن هم بدون اهداف مشخص که تنها به ارائه بیلان کار و گزارش ادارات ختم می شود، اثربخشی و فایده ای ندارد.

وی عنوان کرد: این روال را قبول ندارم که جلسه بگذاریم، بیایید بنشینیم و بیلان و گزارش کار ارائه دهیم و در پایان هم اتفاق خاصی رخ ندهد.

فرماندار بروجرد تأکید کرد: روال کار در سال ۹۸ این است که امور بانوان فرمانداری موضوعات پیشنهادی بانوان ادارات را رصد کرده و از بین آنها چند موضوع اولویت‌دار به عنوان اهداف سال جلسات انتخاب می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: اینکه چند هدف را برای جلسات یکساله تعریف کرده و حتی به یکی از آنها دست یابیم بهتر از آن است که جلسات‌مان محتوا و اثربخشی نداشته باشند.

وی در پاسخ به پیشنهاد یکی از بانوان مبنی بر راه‌اندازی بازارچه فروش تولیدات بانوان شهرستان بروجرد گفت: با این ایده موافقم چراکه علاوه بر اشتغالزایی، منابع درآمدی را برای بانوان به همراه دارد.

فرماندار بروجرد در ادامه با انتقاد از اعتبارات بسیار اندک این شهرستان افزود: با تخصیص ۴۲ درصد از مجموع اعتبار ۱۹ میلیارد تومانی آن‌هم در شهرستانی با این عظمت چطور می‌توان کار کرد.

رحیمی ادامه داد: از سویی تقسیم اعتبارات خرد بین ادارات گم شده و عملاً نمی‌توان امید داشت که با این اعتبارات بتوان کار در خور توجهی را انجام داد.

وی تصریح کرد: با این روش تخصیص اعتبار به شهرستان بروجرد نمی‌توان کارکرد بنابراین باید با اجماع نظرات و سلایق بستری را فراهم بیاوریم که بتوان از ظرفیت‌های دیگر در انجام کارها و پیشبرد اهداف استفاده کرد.

رحیمی در ادامه به موضوع تعطیلی برخی از واحدهای صنعتی بروجرد اشاره و عنوان کرد: متاسفانه برخورد نامناسب با سرمایه‌گذاران و تلقی نادرست سرمایه‌بردار به جای سرمایه‌گذار از عوامل بروز مشکلات این چنینی و تعطیلی کارخانجات است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: باید بپذیریم که در این شهرستان با سرمایه‌گذاران رفتار بدی شده است، از طرفی به محض ورود نمایندگان به موضوع بلافاصله به آنها برچسب می‌زنند.

رحیمی با اشاره به تجمع تعدادی از کارگران شهرداری طی روزهای اخیر افزود: اینکه کارگران انتظار داشته باشند شهردار تازه روی کار آمده تا پایان سال علاوه بر پرداخت حقوق، مطالبات چندین ساله آنها را نیز بپردازد، توقع نابجایی است.

وی تاکید کرد: کارگران شهرداری باید صبوری کرده مجاز به شهردار در کنار پرداخت حقوق ماهانه آنان به مرور زمان نسبت به پرداخت معوقات شان نیز اقدام کند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: از سویی نباید فراموش کنیم که شهرداری نهادی غیردولتی بوده و از اعتبارات دولتی سهم ندارد، بنابراین باید هزینه هایش را از محل درآمدزائی تامین و پرداخت کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close