اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد خطاب به رئیس قوه قضائیه: با متخلفان رانت‌خوار زالو صفت برخورد شود/ گرانی‌ها را مهار کنید

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد خطاب به رئیس جدید قوه قضاییه گفت: انتظار می‌رود با متخلفان رانت‌خوار و زالو صفتی که خون مردم را می‌مکند، با جدیت برخورد شود.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان تبریک انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضاییه اظهار کرد: انتظار می‌رود با متخلفان و زالو صفتان و رانت‌خوارانی که خون مردم را می‌مکند با جدیت برخورد شود

وی عنوان کرد: تقاضای مردم از رئیس جدید قوه قضاییه این است که با متخلفان و افراد رانت خوار با قاطعیت برخورد شود.

خطیب جمعه بروجرد در ادامه با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار به عنوان بالاترین نشان افتخار نیروهای مسلح از سوی رهبر فرزانه انقلاب به سردار سلیمانی بیان کرد: این سردار سرافراز اسلام کارهای بزرگی را انجام داده است.

حسینی تاکید کرد: در حال آمریکایی‌ها میخواستند عراق را برای همیشه تصاحب کنند و عراق و سوریه را از خودشان می‌دانستند که مجاهدت‌های سردار سلیمانی و دیگر رزمندگان اسلام موجب تقویت محور مقاومت و نجات این دو کشور شد.

وی همچنین به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در این رزمایش ادوات و تجهیزات جنگی از جمله ۵۰ فروند پهپاد RQ170 که ساخته دست جوانان مبتکر و مخترع کشورمان است، به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه بروجرد افزود: حدس می‌زنم برگزاری این هم این رزمایش باشکوه جمهوری اسلامی ایران خواب را از چشمان نتانیاهو، ترامپ، انگلیسی‌ها و دیگر دشمنان ما گرفته است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق و مقایسه آن از سوی رسانه‌های دنیا با سفر مخفیانه ترامپ به این کشور بیان کرد: ترامپ که به گفته خود ۷ تریلیون دلار را در عراق هزینه کرده حال باید شبانه، دزدکی، با ترس و وحشت و چراغ خاموش چند ساعتی به این کشور رفته و بازگردد.

وی اظهار کرد: در مقابل رئیس جمهور کشورمان با عظمت به عراق رفته و در چند روزی در این کشور مانده و در این سفر  قراردادهای خوبی منعقد شده که از آن جمله می‌توان به لغو ویزای بین دو کشور اشاره کرد.

خطیب جمعه بروجرد در ادامه لغو پروازهای هواپیمایی بوئینگ آمریکا را افتضاحی دیگر برای این کشور برشمرد و گفت: سقوط دو فروند هواپیما در کشورهای کنیا و اندونزی موجب بی اعتباری این شرکت هواپیمایی آنهم با سابقه فعالیت ۱۰۰ ساله شده و افتضاحی دیگر را برای آمریکایی‌ها به بار آورده است.

حسینی سپس با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت سید احمد خمینی عنوان کرد: روحانی مبارز و مجاهد و مشاوری امین برای امام خمینی (ره) بود که به خاطر انقلاب و خدمت به پدر از تحصیلات جا ماند.

وی ادامه داد: حاج سید احمد آقا با هوش سرشاری که داشت می توانست مجتهد مسلم و بزرگی شود، اما به خاطر انقلاب و خدمت به امام تحصیلات را رها کرد.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از گرانی‌های افسارگسیخته در بازار، از

مسوولان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت خواست با کنترل و نظارت بیشتر بر بازار اجازه ندهند افراد هر طور که دلشان می‌خواهد اجناس را به مردم عرضه کرده و بفروشند.

حسینی همچنین از مسوولان اداره تعزیرات حکومتی بروجرد خواست با جدیت بیشتری با متخلفان برخورد کرده و با نظارت بیشتر گرانی و افزایش بی رویه قیمت اجناس را مهار کنند.

وی همچنین خطاب به مردم عنوان کرد: اقلام غیر ضروری مانند آجیل را نخرید، اگر آجیل نخوریم قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

خطیب جمعه بروجرد ادامه داد: شهروندان می‌توانند به جای خرید اقلام غیر ضروری در آستانه عید از افراد فقیر و کم بضاعت دست‌گیری کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close