اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: تعزیرات حکومتی با متخلفان بازار برخورد جدی کند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: تعزیرات حکومتی برخورد قاطع و جدی با متخلفان بازار در آستانه سال نو را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: کسانی که تخلف می کنند باید جریمه و مجازات شوند و هیچ کس نباید سفارش افراد متخلف را انجام دهد.

وی اظهار داشت: افزایش بی رویه قیمت ها باید کنترل شود و این مهم با نظارت جدی تعزیرات حکومتی امکان پذیر است.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: این نهاد انقلابی برای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاسیس شد و باید در خدمت این عزیزان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی به خاطر فداکاری و رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان است و امروز باید قدردان زحمات آنها باشیم.

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی مساجد با هدف ترویج فرهنگ دینی و تقویت باورهای مذهبی جوانان و نوجوانان تاسیس و هیات امنا، امام جماعت و پایگاه های مقاومت در مساجد باید زمینه های حضور این قشر از جامعه را در این اماکن فراهم کنند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه نقاط قوت و ضعف دولت در شرایط مختلف کشور در تریبون نماز جمعه بیان می شود، گفت: رئیس جمهوری در سفرهای استانی با فقرا و حاشیه نشینان شهرها نیز گفت و گو کند و از مشکلات معیشتی و اشتغال آنها نیز با خبر شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: رئیس جمهور در سفرهای خود با مسئولان ادارات و علما و روحانیون جلسه برگزار می کند ولی با کارگران و رانندگان تاکسی و دیگر اقشار جامعه دیدار و گفت وگو ندارد.

وی اظهار داشت: امروز مشکل کشور ما فضای مجازی و کنسرت نیست و دولت باید مدیریت خود را در زمینه برطرف کردن مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را تقویت کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close