اخبار بروجرد

امام‌جمعه بروجرد: مشکلات شهرداری بروجرد و کارگران آن با تجمع و درگیری حل نمی‌شود

روزهای بروجرد- امام‌جمعه بروجرد گفت: هم کارگران و هم مسئولان شهرداری بروجرد باید برای برطرف شدن مشکلات صبر پیشه کنند و حوصله به خرج دهند چرا که با تجمع و درگیری مشکلی حل نمی‌شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در دیدار با اعضای هئیت اجرایی خانه کارگر بروجرد گفت: خانه کارگر بروجرد می‌تواند اهرمی در جهت برطرف شدن مسائل و مشکلات معیشتی و اشتغال کارگران واحدهای تولیدی تعطیل باشد.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰ درصد واحدهای تولیدی و کارخانه های صنعتی بروجرد تعطیل است که باید رصد شود چه تعداد کارگر بیکار شده است.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: درست است که ایجاد کار و اشتغال بر عهده قوه مجریه است اما نمایندگان مردم در مجلس نیز می بایست برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصادی و رونق تولید در بروجرد تلاش کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: متاسفانه مشکلات معیشتی کارگرانی که بیکار شده و یا معوقه دارند باعث شده عده ای چون پرسنل شهرداری به اعتراض دست بزنند که زیبنده نیست.

به گفته وی، هم کارگران و هم مسئولان شهرداری باید برای برطرف شدن مشکلات صبر پیشه کنند و حوصله به خرج دهند چرا که با تجمع و درگیری مشکلی حل نمی شود.

امام جمعه بروجرد از تشکل خانه کارگر خواست تا فعالیت های همه جانبه خود را افزایش دهد و برای تربیت خانواده های جامعه کارگری از مشاورین با داشتن سواد کافی در حوزه های مختلف مذهبی و تقویت آموزه های دینی استفاده کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close