اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: ملت ایران از دولت انتظار عمل به وعده‌ها را دارند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران از دولت سیزدهم انتظار اقدام انقلابی و جهادی و عمل به وعده‌ها را دارند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به هفته دولت افزود: دولتمردان ساده زیستی را از شهیدان رجایی و باهنر الگو کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به سفر سرزده رئیس جمهور به خوزستان اظهارداشت: سفر ربیس جمهور به صورت سرزده به خوزستان باعث دلگرمی است و امیدواریم دولت به شعارهایش عمل کند.

امام جمعه بروجرد گفت: دولت جدید یک دولت با صداقت و دلسوز مردمی است و سختی های زندگی مردم را برطرف می کند، انتظار داریم جلوی گرانی افسار گیسیخته گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: از رییس جمهور انتظار داریم برخورد جدی با مفسدان و سواستفاده کنندگان را در اولویت قرار دهد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به کمبود سرم درشهرستان بروجرد گفت: کمبود سرم در بروجرد مشکل است، مردم بیمار بد حال دارند مسوولان علوم پزشکی برای تامین سرم اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام حسینی افزود: وضعیت کرونا در بروجرد خطرناک است بیمارستان مملو از بیماران کرونایی است.

وی اظهار داشت: کلینیک تخصصی بیماران سرطانی نیز برای بستری بیماران آماده شده است، گروه ۲۴ بعثت با ۱۲۰ نیروی متخصص وارد عمل شده اند، شهرداری، بسیج، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری کمک کردند تا این مرکز آماده استفاده شود.

وی بیان کرد: برای تجهیز این مرکز علوم پزشکی لرستان نیز کمک های خوبی انجام داده اند، حدود یک میلیارد تومان برای تجهیز از علوم پزشکی کمک گرفته شده است.

امام جمعه بروجرد گفت: باید برای رسیدگی به بیماران کرونایی در بیمارستان آیت الله بروجردی اقدامات بهتری انجام شود و از کثرت بیماران کاسته شود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close