اخبار بروجرد

یادواره ۲ شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد

روزهای بروجرد- یادواره ۲ شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با حضور جمعی از مسئولان، دانشجویان و مردم برگزار شد.

به گزارش ایرنا فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در مراسم یادواره ۲ شهید گمنام دانشگاه آزاد بروجرد افزود: اقتدار و موفقیت ایران اسلامی دشمن را نگران کرده و امروز دشمن به خوبی متوجه این موضوع شد از همین رو تلاش می کند تا جوانان را دلسرد و ناامید کند اما جوانان با ادامه دادن راه شهدا معادلات آنها را بر هم خواهند زد.

سردار حسین یکتا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به سرعت در حال حرکت است و این انقلاب به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که ملت ایران روحیه شهادت طلبی دارد گفت: مردم با تاسی از امام حسین(ع) جان خود را در دفاع از ارزشها تقدیم کردند و با خون پاک خود، درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) اظهار داشت: ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی درس مقاومت و ایثار را نشان دادند در حالی که بسیاری از کشورها صدام را در این جنگ حمایت می کردند اما با ایستادگی و از جان گذشتگی رزمندگان و شهدا، ایران پیروز شد.

سردار یکتا افزود: در دوران جنگ تحمیلی در خط مقدم از ۱۸ کشور دنیا اسیر گرفتیم و این نشان می دهد که ملت ایران و فرزندان این مرز و بوم جانانه ایستادند و پیروزی را از آن خود کردند.

وی گفت: دشمن بعد از شکست در جنگ تحمیلی تلاش داشت تا از راه های دیگری به هدف خود برسد، در آشوب های اخیر تدارکاتی دیده بود اما در تمامی عرصه ها در رسیدن به هدف خود ناامید شد.

وی اظهار داشت: شهدا جان خود را تقدیم کردند تا امنیت در کشور برقرار شود، آنها با تقوا و اخلاصی که داشتند برای دفاع ایستادند و به شهادت رسیدند.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) محرومیت زدایی را ضروری دانست و افزود: باید با کارو تلاش برای از بین بردن محرومیت اقدام کنیم که در این زمینه اقدامات اساسی صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا در سال ۹۳ دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد تشییع و خاکسپاری و امسال پنجمین مراسم بزرگداشت شهدا در بروجرد برگزار شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close