لرستان

وزیر آموزش و پرورش در سفر به لرستان: برنامه‌های ویژه‌ای برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده داریم/ برخی مدارس آسیب دیده باید تخریب شوند

روزهای بروجرد- وزیر آموزش و پرورش گفت: تعدادی از مدارس در مناطق سیل زده به حدی دارای مشکل هستند که امکان مرمت آنها وجود ندارد و باید تخریب شوند.

سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با وضعیت مناطق سیل زده لرستان اظهار داشت: سیل به عنوان یک حادثه اخیر مشکلاتی برای هموطنانمان ایجاد کرده و باید برا بازگشت به شرایط معمولی همه با هم تلاش کنیم.

وی هدف از سفر خود به لرستان را بررسی وضعیت مدارس در مناطق سیل زده عنوان کرد و افزود: متاسفانه تعدادی از مدارس در مناطق سیل زده به حدی دارای مشکل هستند که امکان مرمت آنها وجود ندارد و باید تخریب شوند.

وزیر آموزش و پرورش در مورد امتحانات نهایی در نقاط سیل زده نیز گفت: برای کمک به این دانش‌آموزان برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

بطحایی اظهار داشت: از آنجا که این موضوع برای دانش آموزان مهم است که در نوبت خرداد قبول شوند،لذا دانش آموزان مناطق سیل زده که در امتحانات خرداد نمره نیاورده و در  امتحانات نوبت‌های بعدی قبول شوند برای آنها نمره قبولی در ماه خرداد در کارنامه ثبت می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close