اخبار بروجرد

فرماندار جدید بروجرد: حکم من برای فرمانداری بروجرد چهار ساله است

روزهای بروجرد- فرماندار سابق گچساران گفت: خوشحالم که امروز دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب در مراسم تکریم من حضور دارند.

به گزارش فارس، مراسم تکریم و معارفه فرماندار گچساران با حضور استاندار و معاونین و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن آزادی نفت گچساران برگزار شد.

فرماندار سابق گچساران عنوان کرد: کارهای صورت گرفته در این مدت هیچ کاری جز تعامل و همکاری مسوولان استانی و شهرستانی میسر نبوده است.

وی افزود: روزی که به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب شدم از خدواند خواستم که صادقانه وارد این عرصه شوم و با صداقت از این مسوولیت خارج شوم.

رحیمی عنوان کرد: خوشحالم که امروز دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب در این مراسم حضور دارند.

فرماندار سابق گچساران با بیان اینکه وحدت خوبی در شهرستان به وجود آمده است، عنوان کرد: این امر با تلاش و همت مسوولان، ریش سفیدان در این شهرستان میسر شده است.

رحیمی عنوان کرد: خوشحال هستم که در زمان مدیریتم  در چهار سال متوالی در سطح استان  از بین هشت فرماندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فرماندار اول استان و یک سال مقام چهارم کشوری را کسب نموده‌ام.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران در این مدت از امنیت خوبی برخوردار بوده است، گفت:  شهرستان گچساران از لحاظ امنیت  در کشور در رده اول تا سوم قرار گرفته است.

فرماندار سابق گچساران ادامه داد: کاهش نزاع‌های دسته جمعی در این شهرستان از اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده  که این آمار در سطح شهرستان به صفر رسید.

رحیمی اظهار کرد: این اعداد و ارقام با تعامل و همکاری مسوولان در این شهرستان میسر شده است.

فرماندار سابق گچساران با بیان اینکه من به عنوان فرماندار عصبانی معروف شده ام، ابراز کرد: من برای دفاع از شهرستان در جلسات شورای اداری استان عصبانی و از حق شهرم دفاع می‌کردم.

وی با اشاره به سابقه کاری خود گفت: در دوران معلمی به عنوان معلم نمونه و در زمان مدیریت نیز به عنوان مدیر نمونه و در زمان فرمانداری به عنوان فرماندار اول استان در بین هشت فرماندار شهرستان‌های استان بوده و همچنین کسب مقام چهارم کشوری از افتخارات اینجانب در شهرستان بوده است.

 رحیمی خاطرنشان کرد: در حکم جدید من آمده است که به مدت چهار سال به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه  شهرستان بروجرد خدمتگذاری خواهم کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close