اخبار بروجرد

شهردار بروجرد: اصلاح ساختار اداری و مالی در شهرداری بروجرد اولویت برنامه‌هایم است

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: اصلاح ساختارهای اداری و مالی جزو اولویت‌های کاری‌ام در شهرداری است.

به گزارش فارس، رحیم جافری در آئین تکریم و معارفه شهرداری این شهرستان اظهار کرد: از اولویت‌های کاری‌ام اصلاح ساختار اداری و برقراری انضباط مالی در شهرداری است.

وی عنوان کرد: بدون مطالعه به بروجرد نیامده و همه مشکلات این شهرستان را می‌دانم، اما آمده‌ام که به پشتیبانی مردم و مسؤولان در این شهر کار کنم.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: مسائل سیاسی باید در شهرداری پشت در بماند، کار ما در این نهاد سیاسی نبوده بلکه خدماتی است.

جافری ادامه داد: نباید تنها اظهار ناامیدی کرده و از مشکلات گفت، بلکه باید به پتانسیل‌های این شهرستان نیز اشاره کرد و در صدد بهره‌وری از آن‌ها برآمد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات حل‌شدنی هستند، تأکید کرد: البته به دنبال مقصر هم نیستیم، بلکه هدف‌ این است که برای عمران و آبادانی بروجرد همه تلاشمان را به کار بگیریم.

شهردار بروجرد با تأکید بر اینکه برای سربلندی این شهرستان از همه اندوخته‌هایش استفاده می‌کند، افزود: از من انتقاد کرده و پیشنهاد و راهکار بدهید.

جافری همچنین شایسته سالاری اصلی مهم در شهرداری خواند و گفت: قرار نیست افرادی که شهرداری بروجرد را به این حال و روز رسانده‌اند، همچنان سر جایشان باشند.

وی همچنین خیال خیلی‌ها را راحت و اظهار کرد: کسی را با رانت، سفارش و تلفن نمی‌پذیرم.

شهردار بروجرد فروش زمین برای پرداخت حقوق نیروهای شهرداری را راهکار مناسبی ندانست و تأکید کرد: در عمر کاری‌ام در شهرداری شهرهای مختلف نه یک متر زمین فروخته و نه یک ریال وام گرفته‌ام.

جافری تصریح کرد: قانون‌مندی را سرلوحه کار خود قرار داده و معتقدم با رعایت قانون منافع جامعه و شهروندان تأمین می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close