اخبار بروجرد

سقط وعده ها در دهه فجر!

روزهای بروجرد-الهام شاهدپور: وقتی اسم پروژه می آید ذهنمان بی آنکه هدایتش کنیم به سراغ “پل رودکی” می رود همان پلی که حالا برای بروجرد تاریخی و حیثیتی شده و هر مسئولی که به شهر می آید طعنه ای به بلندای تاریخ این پل می زند!

یکی صدایش را ته گلویش می اندازد که ناجی پل خواهد شد و بالأخره کارش را تمام می کند آن یکی کمی آن طرف تر در مرکز استان دست روی دست گذاشته که پول نداریم و فلان پروژه فلان شهر مهم تر است.

حالا پلی که آینه دق ساکنان آن منطقه شده و اساسا به یکی از مظاهر بدقولی مسئولان تبدیل شده مدتهاست در جنجال مدیریتی این شهر فراموش شده و مسئولان هم همچنان سرگرم بازدید های صوری هستند!

اگر هم بخواهیم چند مرده حلاج بودن یک مسئول را محک بزنیم بهتر است راجع به برنامه اش برای پل رودکی از او سوالی بپرسیم اگر حرفش همچنان اعتبارات اندک است بدانید که این پل تاریخش به درزا خواهد کشید و این مسئول هم مسئولیت قبول نمی کند(!!!) اما اگر زمان برای افتتاحش معین کند بدانید قصد شرکت در “انتخابات” را دارد و وعده های سر خرمن می دهد!

راستی ما که دیگر پروژه ای نداریم برای تکمیل کردن، صنعت و کارخانه و بیمارستانی برای افتتاح نداریم حالا برای اسم در کردن هم که شده بهتر نیست وعده ها را برای این پل مرور کنیم؛ هفته دولت ۹۶، دهه فجر ۹۶، هفته دولت ۹۷، دهه فجر ۹۷ و ….

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close