اخبار لرستان

خون بس بین دو طایفه در الیگودرز

روزهای بروجرد- فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت: با تلاش پلیس و دادستان الیگودرز صلح و سازش و خون بس بین دو طایفه بزرگ بختیاری در این شهرستان اتقاف افتاد.

به گزارش ایرنا سرهنگ عباس محمدی در جمع خبرنگاران افزود: پس از چهار سال نزاع و درگیری در نهایت خون بس بین دو طایفه بزرگ بختیاری در مسجد سید شهدا رخ داد.

وی اظهار داشت: با توجه به اقلیم منطقه و زندگی طایفه ای در ایل بختیاری متاسفانه گاهی شاهد اتفاقات ناگواری در خصوص انتقام جویی و کینه های قدیمی توسط طوایف هستیم.

وی با تشریح این سازش گفت: در پی یک فقره نزاع و درگیری بین دو جوان در یکی از روستاهای اطراف الیگودرز یکی از آنان به قتل رسید و دیگری به اتهام قتل روانه زندان شد و در نتیجه از آن زمان به طور مداوم بین دو طایفه ڪشمڪش و تنش و درگیری ادامه داشت.

وی گفت: خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته توسط پلیس و دادستان شهرستان و ڪمک فرمانده انتظامے سابق این شهرستان در جهت از بین بردن اختلافات و سازش بین طوایف و برپایی امنیت کامل شهرستان و با برگزاری جلسات پی در پی جهت سر و سامان دادن به طوایف و توجیه آنان در حل مشکلات توسط نهادهای قضائی و انتظامے نتایج قابل قبولی حاصل شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close