اخبار بروجرد

عباس گودرزی: رییس جمهور مصوبه افزایش تعداد دانشجوی پزشکی را اجرایی کند

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت: نمایندگان طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواسته‌اند تا مصوبه افزایش پذیرش دانشجوی پزشکی را اجرایی کند.

به گزارش خانه ملت، عباس گودرزی در جلسه علنی روز یکشنبه، ۱۴ آذرماه مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: دسترسی به پزشک و داندانپزشک در بسیاری از نقاط کشور به یک معضل تبدیل شده است و مردم مجبورند رنج سفر و خطرات جاده را پذیرفته و به مراکز استان‌ها و تهران بروند و در این میان دچار مشکلات فراوانی نیز شده‌اند.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در شورای انقلاب فرهنگی در اقدامی به جا و قابل تقدیر ظرفیت پذیرش دانشجو را به میزان سالانه ۳ تا ۵ هزار نفر به مدت ۵ سال افزایش داده است اما متأسفانه این موضوع موجب افزایش فشار برخی برای خارج ساختن آن از دستور شده است.

وی تصریح کرد: نمایندگان با توجه به اهمیت این موضوع نامه‌ای را خطاب به رئیس جمهور امضا کرده‌اند که اکنون تعداد امضاهای آن به ۱۶۰ عدد رسیده است و تا روز سه‌شنبه افزایش خواهد یافت. هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی روز سه‌شنبه این نامه را قرائت خواهد کرد و ما در این نامه از رئیس جمهور خواسته‌ایم تا ضمن حمایت، این اقدام ارزشمند هر چه سریعتر اجرایی شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close