لرستان

استاندار لرستان: کوتاهی پیمانکاران در اجرای طرح ها پذیرفتنی نیست

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: با پیمانکارانی که در اجرای طرح ها کوتاهی کنند باید به صورت جدی برخورد شود تا شاهد مشکلات و تخریب پل ها پس از سیلاب نباشیم.

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی در جلسه شورای فنی استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: باید از تخلفات صورت گرفته از سوی پیمانکاران در طرح های عمرانی جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه در شورای فنی، اصول فنی طرح ها بررسی می شود افزود: بیش از ١٤هزار حلقه پل در استان وجود دارد و در سیلاب اخیر تنها به چهار یا پنج پل آسیب وارد شد.

استاندار لرستان ادامه داد: در این جلسه باید مشکلات بررسی شود و به صورت فنی، ابنیه مورد بحث قرار گیرند تا در سیلاب هایی دیگر، آسیب بیشتری وارد نشود.

خادمی بیان کرد: باید از برداشت بی رویه از رودخانه ها جلوگیری شود حتی می توان در صورت نیاز امتیاز کارگاه ها را لغو کرد.
وی اظهار داشت: اگر در قانون به نقطه ممنوعه برسیم دیگر نباید فعالیتی را انجام دهیم و در غیر اینصورت باید از لحاظ فنی و همچنین مسایل زمین شناسی و گسل بررسی شود.

خادمی ادامه داد: باتوجه به مواردی که در زمین شناسی وجود دارد یک مشاور در این حوزه به تیم بررسی کننده شهرستان دورود و ایجاد بیمارستان که بر روی گسل است، اضافه شود.

وی بیان کرد: پل های دارای مشکل استان باید با بررسی نوع هزینه برای بهسازی مشخص شود و با کارهای مقدماتی آنها را به سرانجام برسانیم تا مشکلات و آسیب ها کاهش دهیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close