اخبار ایران

ابراز تردید علی مطهری درباره واقعی بودن ۲ نامه امام خمینی به نهضت آزادی و آیت الله منتظری / پاسخ موسسه تنظیم و نشر آثار امام

روزهای بروجرد- علی مطهری گفت: فکر نمی‌کنم نامه منسوب به امام درباره نهضت آزادی، واقعا از امام باشد.

به گزارش عصرایران، علی مطهری نائب رئیس مجلس در مصاحبه با برنامه اینترنتی “رو در رو” گفت: نهضت آزادی ایران یک گروه با سابقه اسلامی است. فکر نمی‌کنم نامه منسوب به امام درباره نهضت آزادی، واقعا از امام باشد

وی افزود: نامه مربوط به آقای منتظری هم بعید می‌دانم از امام باشد.

پاسخ مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به سخنان مطهری

حمید انصاری قائم مقام مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني در مصاحبه با جماران گفت: روز گذشته در كمال ناباوري برادر عزيز جناب آقاي علي مطهري در مصاحبه اي تصريح كردند كه در انتساب نامه معروف به نامه ٦ فروردين متعلق به امام و خطاب به آيت الله منتظري و هم چنين در انتساب نامه امام درباره اعضاي نهضت آزادي، شك دارند. بيان اين مطلب كه تا كنون در موارد بسيار توسط مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام مورد تبيين قرار گرفته، آن هم از ناحيه نايب رييس مجلس بسيار جاي تعجب و تأسف دارد.

وی افزود:  مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام به عنوان تنها مرجع رسمي براي تعيين اصالت مطالب مربوط به امام كه با دستور و صلاحديد شخص امام به اين عنوان تعيين شده است، بار ديگر اعلام مي دارد كه در انتساب اين نامه ها به امام خميني كوچكترين شبهه اي وجود ندارد و چنانكه تا كنون و در بيانيه هاي مفصل توضيح داده ايم، اين دو مرقومه متعلق به بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (س) است و كمترين شبهه اي در اين زمينه وجود ندارد.

او تاکید کرد: بزرگواراني كه در اين امور مهم اعلام نظر مي كنند، حداقل قبل از اظهار نظر ادله مثبته اين امور را بررسي كنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close