لرستان

فرمانداران باید پاسخگوی امنی برای مردم و تکمیل کننده تکریم باشند

روزهای بروجرد- مراسم تکریم و معارفه فرمانداران دو شهرستان سلسله و دلفان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ائمه جمعه دو شهرستان سلسله و دلفان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی بصورت جداگانه برگزار شد، مسلم مرادی سرابی بعنوان سرپرست فرمانداری سلسله و اصغر قهرمانی به عنوان سرپرست فرمانداری دلفان معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در هر دو مراسم گفت: این رسم ادب و انسانیت شماست که از فرمانداری که خدمت کرده و می رود تشکر کنید و به خادم دیگری که در عرصه خدمتگزاری می آید صمیمانه خیر مقدم عرض می کنید.

بهرام ستاری اظهار داشت: شکرگزاریم که امروز در محور ولایت فقیه زندگی می کنیم و افتخار دیگر مان این است که عمرمان را در سایه پرچم نظام جمهوری اسلامی گذرانده ایم و قطعاً این پرچم برای همه ما پر افتخار و پر عزت خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به سختی کار فرمانداران در طول شبانه روز گفت: فرماندار از زمانی که ابلاغ را می گیرد اختیارش با خودش نیست که حتی تلفنش را خاموش کند و یا از شهرستان خارج شود زیرا خودش را به خدمت ملت و نظام درآورده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: فرصت خدمتگزاری اندک است و فرصت مثل ابر بهار می گذرد و خوشا به حال کسی که بتواند از این فرصت بخوبی استفاده کند.

معاون استاندار افزود: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از دو بال جمهوریت و اسلامیت است و اسلامیت در ذات همه ما نهادینه شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه گردش نخبگان در هر عرصه‌ای به اراده این ملت باید شکل بگیرد،گفت: در هر زمانی که این ملت ترسیم کنند خدمتگزارشان چه کسی باشد، نظام تابع است.

وی افزود: برای بهتر خدمت کردن به مردم دولت انقلابی از بعد داخلی و خارجی باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

 ستاری با بیان اینکه گردش نخبگان یک امر طبیعی در کشور است، گفت: خوشحالیم که همیشه در کشور ما گردش نخبگان آن چیزی را که مصلحت نظام دانسته عمل کرده نه مصلحت حزب و شخص.

 ستاری تصریح کرد : شورای تامین می‌تواند راه را برای فرمانداران هموار کند و شورای اداری بازوهای اجرایی هستند و لازم است نبض شورای اداری با شورای تامین تنظیم شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم با گفتمان دولت انقلابی آمده و نگاهمان خدمتگذاری به مردم است که بالاترین افتخار است.

وی افزود: فرمانداران در رکن اول و دستگاه‌های اجرایی در رکن دوم باید پاسخگوی امنی برای مردم باشند و نیازهای آنها را برطرف و تکمیل کننده پاسخگویی و تکریم باشند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close